My list

November 15, 2012

Dia - Tiga Puluh Tiga


T
Setelah hampir 2 jam menari tanpa henti, lagu demi lagu diputarkan, Pussycat Dolls, Lady Gaga, ye olde Britney Spears and some more, kami mula memperlahankan rentak tari sebelum kembali ke bar yang terletak di luar bahagian atas banglo ini.

“Farhan, drinks? What do u want?” tanya Henry.

“I need sex on the beach.” Balas Farhan lagi sambil meramas-ramas punggung ku.

“How about you stop groping my bubble butt ass, or you won’t be having sex anymore in your life, not even sex on the beach, Farhan? It would be a waste if i emptied the Bacardi bottle over your head. I’ll have Gin and Tonic please.”

“Awwww, poor Farhan. That’s ok, you can join us anytime you want. We can always make some room for you. Though it would be much better if Ezra can join too.” Tambah Henry lagi.

“Hahahahaha. Guys. Enough with all this orgy talk.”

Tepat pukul 2.45 minit pagi, kami bergerak keluar. Kami singgah di Pelita Nasi Kandar yang terletak berdekatan dengan KLCC untuk makan-makan sebelum bergerak menuju ke rumah Farhan untuk bermalam.

Setibanya kami di rumah Farhan, dia menghidangkan beberapa botol Carlsberg untuk kami. TV di pasangkan sementara kami duduk berehat-rehat di ruang tamu. Henry dan Eilan tidak membazirkan banyak masa dengan terus berpelukan sesama sendiri sambil berciuman setelah meneguk beer yang di berikan. Kehadiran aku dan Farhan yang turut sama di ruang tamu tidak menjadi penghalang kepada Eilan dan Henry untuk menunjukkan keintiman mereka.

Farhan yang masih lagi meneguk beer sejuk yang dihidangnya tadi kadang-kadang memandang ke arah ku. Aku mengerti akan pandangan tersebut. Eilan pula kedengaran mendengus perlahan tattala aku melihat Henry memasukkan tangannya ke dalam baju yang dipakai Eilan. Tangan Henry dengan rakus meramas-ramas dada Eilan membuatkan dengusan perlahan Eilan menjadi semakin memberahikan.

Tiba-tiba Farhan duduk di sebelahku dengan tidak berbaju. Hanya seluar jeans yang dipakainya masih lagi kelihatan. Badannya yang masih lagi berpeluh dek kerana sesi tari menari sebentar tadi di sandarkan ke badanku. Aku membiarkan sahaja perlakuan Farhan itu.

Aku kembali memberikan perhatianku kepada Eilan dan Henry. Mereka berdua juga seperti Farhan, tidak berbaju dengan Eilan duduk di atas peha Henry sambil mereka berkucupan. Kemudian dengan pantas Eilan membuka ikatan tali pinggang milik Henry. Seluar Henry ditanggalkan meninggalkan dia hanya memakai seluar dalam. Dan Eilan juga turut membuka seluar dan seluar dalamnya. Dia kemudian berdiri sambil berbogel, menampakkan kotenya yang telah disunat tegang dan keras. Hampir 6 inci setengah mengikut pengamatanku. Farhan yang masih lagi duduk disebelahku hanya meramas-ramas kotenya yang masih lagi di dalam seluar.

Eilan menarik tangan Henry agar dia berdiri, lalu seluar dalam Henry di tanggalkan, dan kelihatan kote yang tidak bersunat, hampir 7 inci, keras dan berkilat di hujung lubang. Henry menarik-narik kulit di kepala kotenya lantas kepala kotenya kelihatan sambil dia dan Eilan memandang ke arah ku.

“Are you going to just sit over there and watch? You’re the host Farhan.” Kata Eilan sambil memegang-megang kote Henry yang berdiri di sebelahnya.

Tanpa sebarang bicara, Farhan menghabiskan beer yang di pegangnya sebelum turut berdiri lalu mula berbogel.

“That’s better.” Kata Henry sebelum kembali menumpukan perhatiannya kepada Eilan.

“So, shall we dance? Or should I say, shall we play?” bisik Farhan ke telingaku.

Aku yang masih lagi duduk di sofa dengan lengkap berpakaian hanya tersenyum seketika. Farhan lantas berdiri di hadapanku di atas sofa, dengan kedua-dua kakinya di depangkan di kedua belah kakiku. Pandangannya di arahkan kepadaku, begitu juga dengan kote 7 incinya yang telah keras menegang. Tepat kote Farhan menghala mulutku.

Farhan kemudian menggerakkan pinggangnya sedikit ke hadapan. Kotenya turut serta ke depan. Aku tidak berganjak walau sedikit, dan Farhan tetap mendekatkan kotenya dengan mulutku. Setelah seketika, kotenya menyentuh bibirku yang di tutup erat. Dia memandangku sambil tersenyum.

Lantas, dia menolak perlahan-lahan kotenya ke dalam, cuba untuk membuka mulutku. Selepas beberapa cubaannya gagal, dia kemudian turun dan mula mencium bibirku. Aku yang tidak memberikan sebarang reaksi hanya membatu. Kecewa dengan reaksiku, Farhan mula merancakkan perlakuannya.

Dia membaringkan aku sebelum dengan pantas menciumku di bibir dan tengkukku dengan rakus sekali. Tangan kanannya menekan kedua tangan ku yang disilangkan di belakang kepalaku sambil tangan kirinya meramas-ramas koteku. Aku dapat merasakan getaran yang bergelora di dalam hati. Koteku mula berdenyut-denyut dan semakin mengeras. Aku yang sedari tadi hanya membatu mula lembut. Ciuman Farhan mula berbalas. Farhan yang menyedari akan reaksiku itu melepaskan kedua tanganku.

Aku menolak badannya sedikit, dan Farhan bingkas bangun sambil menarik aku sekali. Satu persatu baju dan seluar yang ku pakai di buka lalu ku campakkan ke tepi.

“Now the game has began.” Kata Farhan sambil Eilan dan Henry merapati kami. Aku terus berdiri sambil Farhan mula menghisap koteku yang tegang terpacak dirangsang, sambil aku terleka mencium Eilan dengan Henry meraba-raba badanku. Aku yang masih lagi menjamah kemanisan bibir Eilan hanya melihat kebawah pabila Henry menuruni tubuh badanku sebelum dia turut menghisap koteku, bergilir-gilir bersama Farhan. Argh!!! Sungguh enak sekali kurasakan.

Seketika kemudian aku dibaringkan di atas coffee table yang tersedia di ruang tamu. Bantal di letakkan di bawah punggungku agar punggungku ke atas sedikit. Farhan kini memberikan perhatiannya kepada lubangku. Lidahnya yang sebentar tadi bermain dengan koteku kini menjilat-jilat rakus dengan kadang kala menujah masuk ke dalam. Eilan pula tanpa segan silu berdiri di sebelah kepalaku sambil kepalaku di halakan ke arah kotenya sebelum dia memasukkan kotenya ke dalam mulutku untuk ku jamah.

Kote Eilan yang bersunat itu ku isap dengan penuh rakus. Eilan mendengus panjang dan kuat setelah merasakan kehangatan mulutku yang membaluti kotenya dan dia mula menujah-nujah mulutku. Henry tidak berdiam diri melihatkan aku di perlakukan sedemikian oleh Henry, lantas dia mula menghisap koteku yang di tinggalkan sebentar tadi.

Aku kemudian merasakan jari seseorang masuk ke dalam lubangku. Aku yang masih asyik menghisap kote Eilan membiarkan sahaja. “My my. You’re still tight.” Komen Farhan. Rupanya dia yang menjolok lubangku. “Not for long Farhan. Right Henry?” tambah Eilan lagi. Henry yang sedari tadi tidak melepaskan koteku di mulutnya hanya menggerakkan sedikit kepalanya tanda bersetuju.

Kehangatan di koteku terhenti pabila Henry mula beralih arah. Dia kini berdiri di sebelahku, bertentangan dengan Eilan yang masih lagi enak di hisap. Kote Henry yang tidak disunat itu di halakan ke mulutku. Dia lantas rakus mencium Eilan sambil aku khayal menikmati 2 kote di mulutku serentak. Meskipun kote Henry tegang terpacak, namun, foreskin Henry masih lagi menutup separuh kepala kotenya. Aku bermain-main dengan kulitnya itu menggunakan lidahku sambil tangan kiriku menggenggam erat kote Eilan.

Farhan yang sedari tadi begitu asyik dengan kote dan lubangku kini mula berhenti sebelum dengan lembut menolak ketepi Eilan dan Henry yang masing-masing berciuman sambil aku menghisap kedua batang mereka. Kedua-dua tidak menegah Farhan yang menolak mereka, lalu Henry mula menjilat-jilat lubangku ketika Eilan mula menghisap batangku. Kini tiba giliran Farhan untuk ku isap.

Ternyata Farhan mempunyai pertimbangan lain pabila dia hanya membiarkan aku menghisap untuk 5 minit sahaja. Dia lantas mengambil sesuatu di dalam laci kabinet tv nya. Pelincir Durex, Warming Play. Henry dan Eilan kemudian kembali memadu asmara di antar mereka berdua dengan aku duduk di atas meja tersebut.

Farhan lantas mengepam keluar pelincir di atas kotenya, sambil aku melumurkan ke kotenya. Farhan kemudian menciumku di bibir dengan rakus, sebelum berhenti dan menolakku agar berbaring di atas meja. Kedua kakiku di kangkangkan dengan kaki kananku di letakkan di atas bahunya. Eilan lantas muncul di belakang Farhan lalu memeluknya dan mencium perlahan badan Farhan.

Eilan menjolok-jolok lubangku yang tersedia diletakkan pelincir oleh Farhan. Dia lantas menggenggam kote Farhan sebelum menghalakan ke lubangku. Farhan meletakkan kepala kotenya di lubangku. Kemudian dia memandang ke arahku sambil tersenyum, sebelum mula menolak masuk dirinya ke dalam.

Kepala kotenya yang besar itu mula kuterasa di lubangku, menggelincir masuk perlahan-lahan, semakin lama semakin kurasakan makin membesar. Aku mula mengerang panjang, merasakan ketebalan kote Farhan yang semakin bertambah di dalam lubangku, dengan dia terus terusan memasukkannya. Badanku terangkat sedikit dengan mulutku terbuka cuba untuk merehatkan otot punggungku yang di tujah lembut.

Setelah beberapa ketika, pangkal kote Farhan bertemu dengan punggungku. Dia tanpa mengambil banyak masa memulakan dayungannya. Kaki kananku yang di letakkan di bahunya di genggam dengan kuat. Setiap hentakan Farhan menjadi semakin kuat dan laju dengan aku tidak henti-henti mengemutkan lubangku. “Argh, Yeah. Yeah fuck me” hanya itu yang dapat ku ungkapkan waktu itu. Farhan tanpa banyak bicara meneruskan permainannya. Koteku yang tegang di genggam kemas dan di picit-picit dengan kuat. Aku hanya mampu menjerit kesedapan.

Eilan dan Henry kini masing-masing berdiri di kiri dan kanan kepalaku sambil kedua kote mereka di mulutku. Aku yang tersentak-sentak di fuck oleh Farhan tidak dapat menghisap kedua kote mereka dengan sempurna. Kote mereka di biarkan sahaja di dalam mulutku sepanjang masa.

Farhan kemudian mengalihkan kaki kananku yang diletakkan di bahunya ke pinggangnya lantas dipegang erat lalu aku diiringkan agar berbaring dengan bahagian tepiku. Dengan ini, Farhan dapat mendayung dari tepi dan dengan lebih rakus dan kawalan ke atas diriku. Eilan pula mula beralih agar dia dapat menghisap koteku yang sedari tadi dibiarkan tidak terusik manakala Henry membiarkan sahaja aku terus menghisap kotenya.

Setelah hampir 30 minit sejak Farhan mula mendayung, dia kemudian menarik keluar kotenya keluar sebelum berdiri di sebelahku. “Done?” tanya Henry sambil tersenyum lantas mencium Farhan di bibirnya sebelum menjilat peluh jantan yang membasahi badan Farhan. “Not yet. Fuck him Henry. I wanna see him screaming.” Balas Farhan selepas membalas ciuman Henry.

Tanpa membuang masa, Henry terus memasukkan kotenya yang basah dengan air liurku ke dalam lubangku. Namun, Henry tidak terus memulakan permainannya. Kotenya ku kemut kemas. Eilan yang berdiri di sebelahku kelihatan meratakan durex ke kotenya sambil berjalan merapati Henry. Henry lantas memegang kedua belah punggungnya dan diregangkan sedikit sebelum Eilan muncul di belakangnya lalu mencium dan menjilat-jilat lubang Henry.

Eilan kemudian berdiri tegak. Dengan tangan kanannya di pinggang Henry, dia merapati perlahan-lahan memasukkan kotenya kedalam. Kelihatan dia berhenti seketika. Raut wajah Henry tidak banyak berubah. Dia hanya tersenyum melihatku. Kemudian dengan tidak semena-mena kurasakan batang Henry menyentak kedalam lubangku, refleks pabila Eilan lebih awal mendayung masuk. Kulit di kepala kote Henry kurasakan bergesel-gesel di dalam lubangku, menjadikan aku merasa lebih khayal, menimbulkan perasaan euphoria di seluruh tubuhku, seolah-olah bergelen-gelen dopamine dan testosterone dilepaskan di dalam tubuh badanku.

Aku yang terbaring di atas meja tersebut sambil menghisap kote tegang Farhan dan Eilan yang berdiri dibelakang Henry sambil kotenya di dalam lubang Henry, tidak bergerak di posisi masing-masing. Kami hanya membiarkan Henry yang mendayung, yang nampaknya begitu menikmati kesedapan di fuck dan meng fuck di dalam masa yang sama.

Namun dayungan Henry tidak lama. Hanya selepas hampir 20 minit, dia dengan cepat menarik keluar kotenya dan kote Eilan dari lubangnya sebelum bergegas ke sebelahku dan menyumbat masuk kotenya ke dalam mulutku. Kepala kotenya yang tertutup separuh itu kelihatan sekilas pandang cukup kembang, berwarna merah jambu. Selepas aku menghisap kotenya untuk beberapa ketika, dia kemudian mengeluarkan semula kotenya dan menyuruhku membuka mulut dan menjulurkan lidah.

Aku hanya menurut dan Henry lantas meletakkan kotenya di atas lidahku. Dengan dengusan kuat dan panjang, dia lantas memancutkan air mani pekatnya kedalam mulutku dan di atas lidahku. Cecair panas yang keluar tersebut mula memenuhi ruang mulutku. Belum pun habis Henry memancutkan air maninya, dia menghalakan kotenya ke arah mukaku dan terus memancutkan air maninya. Air mani pekatnya kini membasahi mukaku. Kepuasan terlintas di wajah Henry. Titisan-titisan halus yang masih lagi membasahi lubang kote dan kulit kepala kote Henry ku jilat.

Setelah habis kote Henry ku bersihkan, aku mula menjilat-jilat tepi mulutku. Kemudian Eilan dan Farhan turut sama menyertaiku menjilat sisa-sisa air mani Henry di mukaku. Farhan membuat muka setelah menjilat sedikit air mani Henry.

“I thought you would never taste cum. You never taste mine or Henry’s before this.” Komen Eilan.

“Let’s just say, I wanna build a great sex rapport with Ezra tonight. Now, stand up Ezra. Let’s have double.”

“Cool. It’s been a while since you have a double honey. I’m gonna watch for now. Well, maybe kiss you or suck his for a bit.” Tambah Henry lagi.

“Wait, we are not going to do something that I have in mind, right? Double penetration, right?” kataku.

“You read us right, honey. You are going to love this. Trust me.” Kata Eilan sambil tersenyum lebar. Memikirkan yang dia akan fuck aku bersama-sama dengan kote Farhan serentak di dalam lubangku sebentar lagi.

“No no no no no. That’s a big no. NO!”

“Awww man. Seriously. You gonna love it. We’ll do it slow and steady honey.”

“You, and you Eilan, will fuck me one by one. Now both of you, lie down and let your asses touch each other. I’ll have you guys fuck me, one by one.”

16 comments:

  1. ouch..Ezra had been a bad boy..i felt bad for Khai

    ReplyDelete
  2. it was a mistake which Ezra will have to pay dearly later on...

    ReplyDelete
  3. susah untuk percaya... namun, Ezra pda saya merasa seperti merelakan kehendak farhan, elian dan henry... tp di suatu sudut dalam hati Ezra, dia mungkin berasa sangat bersalah trhadap khai....

    ReplyDelete
  4. i hate ezra now!
    seriously

    ReplyDelete
  5. i hope ezra will pay for this

    he is a slut!

    ReplyDelete
  6. look.ezra just lonely and drunk..he had Coke with some booze..but i believe he should go out with Farhan...Farhan,himself is a dickhead.hehe.

    ReplyDelete
  7. at the first place, ezra shouldnt let himself drink, because he knows that after that, he's gonna get fuck by them. it is impossible if ezra tak tahu yg he'll gonna end up being fucked. and he 's lonely. ya, khai pon lonely jugak.

    ezra gonna get drunk, fuck with somebody else, regret., and do it again and again.

    ReplyDelete
  8. Wow.we are really into this. COngrats eaj!hehe..however, i believe Khai will tend to do worse..tops always screw up more than bottoms..from a relationship point of view.if you know what i meant.

    ReplyDelete
  9. woah, there are seems to be "Khai's Camp" n "Ezra's Camp in here...

    ***on a side note, both Ezra n Khai are flex...:)

    ReplyDelete
  10. opps.my mistake.i did recall one of them saying there's no such things as husband-wife in their relationship right?hehe. :)

    ReplyDelete
  11. hhahaha...

    but really, khai practically not as NASTY as ezra.

    im a top. i think bottom screw the relay most

    ReplyDelete
  12. okok..lets refine this to Boys Vs Girls: Who Screw Up Better?lol
    just joking though :D..but when i give it a thought, i think that the one that is more attractive and have the least self-control than the other partner does the most damage...hehe..

    any opinion?hehe..

    ReplyDelete
  13. Yeah, sometimes i do feel that khai is way too good for ezra... Khai is such a good guy... That is how i remember him...

    ***talking bout screw up, both top n bottom has the tendencies to screw up... Things that matters would be how rational one is...

    ReplyDelete
  14. hehe..sorry for bringing this up Eaj. i felt bad. forgive me?hehe 0:)

    aww~.this surely bring memories while talking about this. smile Eaj :)

    ReplyDelete
  15. urghh...i don't know how to react to ezra..

    ReplyDelete