My list

October 13, 2012

Dia - Dua Puluh Satu


D
ua Puluh Satu
Beberapa baris ayat terakhir Khai bagai di ulang-ulang di dalam kepalaku. “Khairul ****** Irwandy, would you give me the honour to be the man of your life? Would you accept me to be your life partner? And, would you be my husband, for the rest of our life?”

Di matanya ku lihat sebuah harapan yang kurasakan begitu menenangkan hatiku dan begitu meyakinkan. Di mukanya terpancar senyuman yang begitu manis dan begitu meruntun jiwaku. Senyuman yang sudah sekian lama menyinari hidupku dan memberikan sinar kebahagiaan di dalam diriku. Di tangannya kelihatan sebentuk cincin emas putih yang sungguh cantik dan sempurna.
Pandanganku tidak dapat ku alihkan dari wajahnya. Tangannya yang masih lagi menggenggam erat tangan ku masih lagi di situ, teguh dan tidak berganjak walau sedikit.

Aku terkenang kembali akan saat kali pertama kami bertemu, kali pertama kami berbual dan kali pertama kami bersama.

Aku teringat kembali akan kejujuran Khai, akan segala usaha yang dicurahkan untuk mendekatiku, akan segala masa yang telah kami luahkan bersama, akan segala perasaan yang telah terjalin selama kami berkenalan.

Fikiranku melayang akan kali pertama Khai memegangku di tangan. Dan kali pertama pabila aku mencuri-curi untuk menciumnya. Aku terkenang kembali pabila dia menyatakan yang dia lebih menyukai jika aku tidak menciumnya secara curi-curi. Rasa getaran yang kurasakan pabila dia menciumku di bibir buat kali pertama seolah-olah menerjah kembali.

Kemudian, kejadian demi kejadian yang terjadi kepada kami, pabila Budin memperlakukan aku seperti itu, pabila kami bergaduh, pabila dia tidak putus-putus untuk menenangkan aku dan menjaga hati dan perasaan ku siang dan malam, pabila kami mula meluahkan rasa masing-masing, dan pabila kami bersama, dunia terasa kami yang punya.

Khai masih lagi di hadapanku, dengan cincin di tangannya, dengan senyuman di wajahnya, dengan sinaran kasih dah sayang di dalam matanya. Entah kenapa, dengan tidak semena-mena, air mata ku mengalir perlahan. Aku semakin sebak.

“What took you so long? What makes you wait for so long before you asked me that question?” tanyaku, sambil tangan Khai ku cium.

“Sayang, I’m sorry that I’ve made you waiting for such a long time. I fall in love with you when I first met you months ago. I know that at that time, something in my heart churned, it gave me a feeling that made me not able to sleep at night, I was restless, everything I did seems to be wrong, till the day that I asked you out again, then I finally able to do everything right, again. But you know, sometimes I do feel like that again and again. This, all this thing seems to be wrong to me at first. I’ve never fall in love, let alone to fall this deeply for another guy, to fall so deeply for you. I thought of making everything we had as casual as I could. But I couldn’t, because the more time we spend together, the more i’m falling for you. And my need to you deepens by time. I love you ezra, from back then, and now I love you even more. I want to be there, next to you when you smile or cry, I want to be there with you when you’re up and down, I want to be by your side when you’re all healthy and strong, or even when you’re sick and falling. I love you no matter what and when. Let me, let me love you and be by your side.” 

Balasnya sambil mengesat air mataku yang tidak henti-henti mengalir.

“Khai, by. You know how I feel to you. You were there when I was happy and when I was sad. You make my day even better by just seeing you smile, I love you for just being with me, even when we’re doing nothing. Even when you were just standing, saying nothing, I love you for just being there. I cherish you so much. I want you for all my live. You gave me another meaning to live. Do you still remember when we first met? Do you still remember when we first go out together? Do you still remember the first time we hold each other’s hand? Do you still remember the very first time you kiss my lips? Because I remember every moment of it, I remember it very clearly. I could never forget all that. And now, you are asking me to be with you. To be able to create more memories together. You know, i’m actually glad that you ask right now, not months earlier. Because if you asked me months ago, I will say yes, simply because I like you, simply because you are so my type, simply because I’m so head over heels on you. But since you asked me right now, I will say yes. Because I love you, and I just can’t take you away from my sight and my very mind. Even your very smell makes me high and soothes me. You are my halo. Yes, I do. I am honoured to be your husband, and for you to be my husband too.”

“Thanks sayang.” Balas Khai, lalu dia menyarungkan cincin yang dipegangnya di jari ku. Aku kemudian mengeluarkan sebentuk lagi cincin dari dalam kotak dan ku sarungkan di jari manis Khai. Lantas kemudian kami bercumbuan. Perasaan yang tak dapat di gambarkan, seperti baru pertama kali kami bercumbuan. “I love you sayang.” Tambahnya lagi di kala bibirnya terkunci di bibirku. “I love you so much. And now I’m all yours.”

Aku kemudian bangun dari kerusi dan Khai ku peluk erat. Badannya yang cukup bidang dan ketinggiannya membuatkan aku memanjat dengan kakiku kupelukkan di pinggangnya. Khai lantas menyokong berat badanku dengan memegangku di bawah punggungku. Kami terus bercumbuan, meninggalkan baki makanan yang terhidang di atas meja. Hampir 5 minit bibir kami terkunci kemas, aku kemudian mula mengalihkan perhatianku ke bahagian lain badan Khai. Lantas aku dengan perlahan mula mencium setiap inci tulang rahangnya. Tangan kiri Khai masih lagi mendokong beratku, meninggalkan tangan kanannya bebas untuk menjelajah keseluruhan tubuhku. Dari bibirnya, aku beralih ke tulang rahang, kemudian aku turun ke lehernya, dan aku kekal di situ untuk beberapa ketika.

Khai kemudian membawa kami ke dalam bilik. Aku dengan perlahan menanggalkan bajuku, dan butang baju Khai ku buka satu per satu. Khai lalu menurunkan aku di tepi katil, dan aku membantunya untuk menanggalkan bajunya. Aku kemudian dibaringkan di atas katil. Khai perlahan-lahan berbaring di atasku, dia kembali mencium bibirku. Tapi bukan untuk lama, dia lalu beralih ke putingku. Putingku di jilat-jilat manja, dan kemudian dengan lembut, Khai mula menggigit manja puting kananku itu.

Argh! Aku mengerang kesedapan di perlakukan sedemikian. Dia berterusan memperlakukan aku sebegitu rupa. Tanganku semakin liar meraba-raba badannya. Selepas itu, aku diperlakukan seperti seorang ibu yang sedang menyusukan bayi yang kelaparan. Khai menghisap-hisap putingku sehinggakan aku dapat melihat yang putingku mula menjadi merah.

Lalu dia mula mengusikku dengan lidahnya. Dia lalu menjilat seluruh tubuhku. Dari tengkuk turun ke ketiakku, kemudian ke pinggangku, dan kemudian bergerak ke pusatku. Aku hanya merelakan segalanya. Kemudian dia kembali menghisap putingku. Dalam aku keseronokan, aku dapat merasa Khai mula meramas-ramas koteku yang masih tersorok di dalam seluarku. Dengan perlahan, sekali lagi dia perlahan-lahan turun ke bawah dengan lidahnya menuruti setiap perjalanan. Kedua tangannya kini berusaha untuk membuka seluarku dan beberapa ketika kemudian aku hanya memakai seluar dalam ku.

Aku menarik tangan Khai agar dia berbaring. Dia hanya tersenyum memandangku, menantikan apa yang akan ku lakukan kepadanya. Aku mula mencium keseluruhan pelusuk badannya, putingnya ku hisap manja, ketiaknya ku jilat lembut dan setiap pax di perutnya ku cium dan ku nikmati akan keindahannya.

Setelah aku memanjakan badannya, lantas aku beralih bahagian yang lebih bawah. Aku yang ketika itu berada di celah kangkang Khai mula membuka seluarnya. Khai kini hanya memakai seluar dalam putihnya. Kelihatan bonjolan yang begitu panjang dan besar disebalik material yang membalutinya. Dan hujung bonjolan itu, kelihatan sedikut basah. Aku menyentuh bahagian tersebut dengan lidahku. Khai menghelakan nafas yang panjang pabila aku memperlakukannya sedemikian.

Kemudian aku menghidu keseluruhan bonjolan tersebut, membuatkan aku begitu high dengan bau yang ku hela. Lantas kemudian aku mula menjilat hujung bonjolan itu, sambil ku ramas-ramas lembut. Aku lalu menyeluk masuk ke dalam seluar dalam Khai. Kotenya kini buat kali pertama ku genggam, ku pegang buat kali pertama tanpa sebarang lapik. Kotenya yang sudah mengeras itu kemudian ku keluarkan, dengan seluar dalamnya kini ku selak sehingga ke bawah telurnya. Kelihatan sungguh tersergam, kotenya dan telurnya.

Sambil memicit-micitnya, aku melihat ke arah Khai. Dia tersenyum. Aku yang masih lagi memandang ke matanya, mula mengeluarkan lidahku, lantas kepala kotenya itu ku jilat, dan titisan air mazi yang sudah membasahi ku jilat. Khai memejamkan matanya buat seketika. Dengan tangan kanannya, dia mendorong aku untuk mula menghisap, dan aku turuti. Dengan perlahan, aku mengulum ketat kepala kotenya. Khai sedikit terangkat pabila aku memperlakukan itu.

Seinci demi seinci, kotenya hilang di dalam mulutku. Setelah beberapa ketika, keseluruhan kotenya kini di dalam mulutku. Aku mengeluarkannya kembali, dan sekali lagi, aku memperlakukannya demikian. Kali ini aku mula mendapatkan rentakku. Kote Khai semakin laju ku isap, sambil kulumanku ku ketatkan.

Kemudian sekali lagi kote Khai ku keluarkan, dan kali ini, aku menjilat-jilat keseluruhan batangnya dan ku gigit-gigit manja. Dan untuk 5 minit selepas itu, perhatianku, lidahku ku tumpukan ke arah telurnya. Pabila aku habis membelai telurnya dengan lidahku, dia sekali lagi mengarahkan kepalaku agar aku kembali menghisapnya. Dan sepanjang masa itu juga, tangannya tidak lepas-lepas dari badanku. Setiap bahagian badanku yang boleh di sentuh, di sentuhnya. “Argh sayang, please, jangan stop.” Aku tersenyum mendengar semua itu, kerna aku memang tidak berniat untuk berhenti, kotenya kurasakan kembang kuncup di dalam mulutku. Aku membawa Khai masuk kedalam diriku dengan cukup perlahan, rengekannya bermula lagi di saat aku mengucup lubang kotenya untuk kesekian kalinya dan ia tidak terhenti sehingga keseluruhan kotenya sudah berada didalam mulutku. Kotenya kurasakan semakin besar, semakin keras berbanding dari saat pertama aku menggenggam erat kote itu.

Kurasakan kote itu kini lebih, hidup, lebih bertenaga dan lebih segala-galanya. Tak pernah ku rasakan sebegitu nikmatnya melakukan hubungan sex dengan lelaki lain sepertimana sedang aku nikmati ketika ini. Tiba-tiba, Khai memegangku dan menterbalikkan posisi kami. Aku kini berbaring di atas katil, lalu Khai mengambil posisiku tadi. Aku yang sudah kebasahan di dalam seluar dalam, kini diramas-ramas oleh Khai.

Dia mula memperlakukan aku seperti mana aku perlakukan dia sebelum ini. Dia kelihatan sedikit kekok, namun, dia berusaha untuk memuaskan aku. Aku lantas dibogelkan, dan koteku di genggam kemas oleh Khai. Dia mula mencium lubang koteku, kemudian beralih ke kepala koteku, dan kemudian ke seluruh batang koteku. Lalu, dia mula menghisap, perlahan-lahan dia memasukkan koteku ke dalam mulutnya.

Setelah habis keseluruhan inci koteku di masukkan, dia berhenti seketika, dan kurasakan yang dia cuba untuk membetulkan posisi koteku di dalam mulutnya. Selepas itu, kepalanya kelihatan naik dan turun, rentaknya bermula perlahan, dan mula meningkatkan momentumnya. Aku terasa cukup asyik, dan begitu ghairah sekali. Walaupun kadang-kala koteku terkena bahagian gigi Khai, tapi aku tak kesah, kerna dia akan cuba kembali membuatkan aku berasa semakin terangsang. Selama 10 minit, kote dan telurku di perlakukan sedemikian rupa. Aku yang masih tidak puas menghisap kotenya, dan aku yang tidak mahu membuatkan Khai berhenti menghisap koteku, kemudian menyuruh Khai baring.

Kami lalu di posisi 69, dengan Khai yang sedikit kekok, cuba untuk membongkokkan dirinya yang masih berbaring agar aku sampai untuk menghisap. Hampir 10 minit juga kami sebegitu. Aku bangun dan kaki Khai mula ku angkat, lalu aku mendekatkan mukaku dengan lubang punggungnya. Tidak kelihatan walau sehelai pun bulu di sekitar lubang punggungnya. Khai mengerang pabila kali pertama lidahku menyentuh lubangnya.

Aku menjilat lubangnya keatas sehingga ke pangkal telurnya. Kemudian sekali lagi aku menjilatnya sehingga ke pangkal telurnya. Lubangnya ku jilat-jilat sambil kusedut-sedut perlahan. Khai kelihatan cukup ghairah sekali. Terutama sekali pabila aku mula menjolok lubangnya dengan lidahku. Lubangnya menjadi begitu basah dengan air liurku. Khai yang berasa cukup terangsang lalu ku jilat perlahan, kepalaku kugerakkan keatas, dari lubangnya ke pangkal telur, ke kepala kotenya, ke pusat, ke dada dan kemudian ke bibirnya. Lidahku tidak sekalipun di pisahkan dari kulit dan dirinya walau seketika. Dan pabila bibirku kembali ke bibirnya, Khai ku cium rakus. Aku lalu berbaring di sebelah Khai. “I want you to be inside me.” Kataku padanya. Khai yang paham akan maksudku itu kembali menjamah badanku. Kakiku kemudian di kuak oleh Khai, dia mengangkat kakiku ke atas, lalu, dia mencium lubangku perlahan. Lubangku di jilat-jilat Khai.

Tiba-tiba kurasakan sesuatu yang tumpul cuba untuk menerjah masuk ke dalam lubangku. Ku lihat Khai ketika itu mula memasukkan jarinya kedalam. Perlahan-lahan, nampaknya Khai begitu berhati-hati sekali, mungkin tidak mahu aku berasa sakit setelah aku diliwat ganas oleh Budin. Setelah keseluruhan jari telunjuknya masuk, dia mengeluarkan jari tersebut. Aku mengerang pabila jari Khai keluar. Dia kemudian mengulangi perbuatanya. Kali ini, dia tidak mengeluarkan jarinya, sekadar sehingga ke batas jari yang terakhir. Dan tak semena-mena, ku rasakan koteku kembali panas. Khai mengulum koteku sambil jarinya menjolok lubangku. Argh! Nikmat yang tidak terhingga kurasakan.

Khai lalu memasukkan jari hantunya bersama-sama jari telunjuknya. Jolokan jarinya semakin pantas, dan selepas beberapa minit, dia menyatakan yang dia akan mula fuck aku. Aku hanya mengangguk.

Lantas kedua kakiku, ku pegang dan punggungku ku angkat sedikit. Khai mencium kembali lubangku, dan dengan perlahan, dia memposisikan dirinya. Dia menggesel-geselkan kotenya di permukaan lubangku, lalu, dengan cukup perlahan, dia mula menolak masuk kepala kotenya kedalam. “Argh!” Jeritku pabila kurasakan kepala kotenya masuk ke dalam. Khai terhenti seketika. Mukanya kelihatan begitu risau sekiranya dia menyakitiku. Aku hanya mengangguk, tanda agar dia meneruskan. Aku memintanya untuk memasukkan dengan perlahan-lahan. Khai mengangguk. Seinci demi seinci, dia masuk ke dalam.

Setiap inci yang masuk, dia akan berhenti seketika, dan dia menunduk agar aku dapat dikucup di bibirku. Khai mengucupku lama pada kucupan yang ke tujuh, kerana aku mula mengerang panjang. Dia membiarkan kotenya berada didalam lubangku, membiarkan aku biasa dengan panjang kotenya yang kurasakan lebih 8 inci dan cukup tebal. Untuk seinci yang terakhir, Khai memasukkannya dengan begitu perlahan, dan setelah kesemuanya berada di dalam lubangku, Khai berhenti.

Tangan Khai ku pegang. Khai memulakan dayungannya. Dengan berhati-hati, dia menarik keluar kotenya, dan dengan perlahan juga dia memasukkannya kembali. Untuk setiap inci yang keluar dan masuk, aku mengerang panjang dan perlahan, menikmati segalanya. Untuk 5 6 dayungan pertama Khai, dia bermula perlahan. Lalu Khai mula melajukan dayungan, mendapatkan momentum. Aku juga semakin selesa di fuck oleh Khai. Lubangku di kemutkan ketat setiap kali Khai fuck masuk. Dia acap kali mengerang kesedapan pabila lubangku mengemut kotenya.

Khai kurasakan sudah selesa dalam dayungannya. Dan aku juga merasakan tujahannya semakin laju dan bertenaga. “Argh! Argh! Yeah by, fuck me please, fuck me deep and hard!” rengekku kepada Khai. Khai hanya menjawab dengan tujahan yang semakin laju dan kuat. Begitu kuat kurasakan sehingga diriku bergetar pabila Khai menghentak masuk dan telurnya menyapa punggungku laju. Pap! Pap! Pap! Pap! Tidak henti-henti bunyi yang terhasil tiap kali telurnya yang besar itu berlaga dengan punggungku.

“You love it sayang?” tanya Khai sambil terus mendayung.

“I love it so much baby. Please, fuck me and don’t stop.”

“Your wish is my command sayang.”

Dengan kote Khai yang masih lagi didalam lubangku, dia memegang pingganku kemas dan aku dipusingkan. Aku kini duduk di atas kakiku, dan tanganku menyokong keseluruhan berat badanku. Aku yang menonggeng di dayung laju dalam posisi doggie. Kesetiap inci kote Khai dapat kurasakan dengan sepenuhnya di dalam lubangku. Tangan kanan Khai masih lagi di pinggangku manakala tangan kirinya meramas-ramas punggungku.

Setiap tusukan yang masuk dan keluar membuatkan telurku semakin ketat dan bergelora. Begitu juga dengan Khai. Sudah hampir 30 minit dia menunggangku, tiada tanda-tanda akan keletihan. Namun kini badan Khai sudah basah dengan peluh jantannya. Aku sering kali menoleh ke arah Khai agar dapat kulihat wajah lelaki yang cukup kukasihi menunggangku. Dayungan Khai tiba-tiba kurasakan semakin laju, dan semakin, intense. Reaksi muka Khai sedikit berubah. Kote Khai yang ku kemut ketat didalam lubangku, kurasakan semakin kembang kuncup.

Semakin kerap kurasakan. Tiba-tiba, Khai menepuk punggungku dan berkata, “Sayang by tak tahan nie, by nak pancut sayang. Please, kemut sayang.”

“Yeah by, just cum. Cum inside me, by.” Balasku.

3 tujahan terakhir itu semakin kuat dan laju. Terutama tujahan terakhir, aku tersentak pabila Khai menujah dengan begitu kuat dan laju. Sejurus kemudian, aku merasakan yang kepala kotenya mengembang kuncup, memancutkan air mani yang tak sudah-sudah. Lubangku kini menjadi semakin panas, penuh dengan air mani Khai yang panas dan segar itu. Khai yang sudah berhenti mendayung hanya mampu mengerang tattala dia memancutkan air mani kedalam lubangku. Begitu banyak kurasakan, sehingga terasa air mani mengalir keluar dari lubangku.

Setelah hampir 50 minit, akhirnya Khai rebah. Aku juga rebah disisinya dengan kote Khai masih lagi didalam. Perlahan-lahan, kote Khai kurasakan mengecil didalam lubangku. Dia mencium-cium manja belakang badanku.

“I love you sayang.” Katanya

Aku kemudian mengeluarkan kotenya dari lubangku. Kotenya yang masih basah dengan air maninya, ku genggam, lalu aku memusingkan diriku agar aku berbaring menghadapnya.

“I love you even more by. You’re great, I enjoy every moment you’re inside me so much.” Balasku. Memang benar, setiap saat aku di fuck oleh Khai, aku begitu menikmatinya.

He shrugged. “I think you’re giving me too much credit la sayang. I hope you’re satisfied with my first time.”

“I knew that you’re a virgin. Hahaha.”

“Hehehe. And I’m glad I lost it to you. Though I’m sure I’m a lousy sucker, unlike you.”

“Hahahaha. Takper, tak kesah pun, nanti lamer-lamer pandai la. Tapikan, seriously, by tau apa yang by buat.”

“Jangan la gelak, this is my first experience having sex la sayang. First time orang isap kote by, memang by high gila. Actually, 3 hari lepas, by pinjam dvd gay porn dari abang Kamahl. Sebab by takde pengalaman semua nie, better for me to get a grip on what I should do for our 1st night.”

“Ooooo. Well, i’m glad that you did that. Huhuhu. Wait, so abang Kamahl tahu la nie.”

“Maybe kot. Dia tak tanya aper-aper pun bila by mintak, dia just macam biasala, tersengih.”

“Ok, tapi bila jer by tengok? Kenapa sayang tak tahupun?”

“By tengok waktu sayang tengah tido. Huhuhu.”

“Well, you did your study well.”

Aku kemudian kembali menghisap kote Khai. Air mani Khai kujilat bersih. Begitu juga dengan Khai. Dia tidak kekok untuk menjilat lubangku yang masih basah dengan air maninya. Kami kemudian bercium panjang. Khai lalu menyuruh aku bersandar di kepala katil, lalu dia kembali menghisap koteku.

Koteku yang ketika itu separa tegang kini menjadi keras kembali. Khai memandangku dan hanya tersenyum setelah merasakan koteku tegang di dalam mulutnya. Tiba-tiba Khai menarik kakiku agar aku berbaring sepenuhnya. Dia lantas berdiri, dan aku berbaring di tengah kangkangnya. Dengan perlahan, dia mula turun dan merendahkan kakinya. Koteku yang sememangnya sedang tegak terpacak mula merapati pipi punggungnya. Dia menggesel-geselkan koteku dengan punggungnya. Dan dengan kemas, dia menggenggam koteku agar tidak bergerak.

“By nak sayang fuck by.” Katanya kepadaku.

“What? Did I just heard you asking me to fuck you?” balasku terkejut dengan permintaan Khai itu.

“Yes. Sayang tak nak ker?” tanyanya lagi.

“Erm, bukan macam tue, bukan tak nak. Tapi,...”

“Then sebab tue la, by nak sayang fuck by. By taknak by sorang jer yang puas. By nak sayang puas jugak. Lagipun, for me, it’s fair.”

“Tapi by, lelaki macam by, guys like you don’t get fucked by the likes of me.”

“There’s no such things as guys like me or guys like you in our relationship. I don’t care about that. Now that you are my husband, I want to feel the same thing that you feel when we are together.”

Aku hanya terbaring memandangnya. Memandang ke muka Khai yang begitu tampan sekali. Matanya memandang kedalam mataku begitu dalam. Khai merupakan lelaki yang aku idam-idamkan sebegitu lama. Dia merupakan contoh terbaik lelaki idamanku. Sepanjang hidupku sebagai seorang gay, aku memang mengidamkan untuk menghisap kotenya selama mungkin dan membuatkan lelaki sepertinya untuk fuck ku. Tidak pernah terlintas di fikiranku untuk permintaan seperti ini terpacul dari mulut lelaki sepertinya, apatah lagi dari mulut Khai. Tetapi kini, Khai yang sudah menjadi kekasih hatiku memintaku untuk fucknya, sesuatu yang di luar jangkaan. Semua ini kurasakan begitu pantas.

“Please, sayang.” Dia merenung kedalam mataku. Terpancar keikhlasan di dalam sinar matanya. “By sedia.” Tambahnya lagi.

“Please.” Katanya lagi.

Aku memejamkan mataku. Selepas kubukakan mataku, aku mengangguk. Khai tersenyum, begitu juga aku yang membalas senyumannya.

“Slow-slow k, kalau by tak tahan dan nak stop, just stop. Sakit sikit tau.” Kataku kepadanya.

Dan dengan itu, Khai kembali menegakkan koteku. Dia menarik nafas panjang ketika koteku menyentuh lubangnya, lalu dia turun. Kurasakan sedikit tentangan dari Khai, muscle di lubangnya ku rasakan mengetat. Khai kulihat memejamkan matanya. Setelah dia membukakan matanya, dia kembali relax lalu koteku memasuki lubangnya. Kehangatan mula menyelubungi koteku. Khai tersentak seketika pabila kepala koteku sudah dimasukkan kedalam. Kurasakan muscle di sekitar lubangnya mengetat lagi buat seketika. Dia terhenti dan mengambil nafas panjang lagi dan kurasakan muscle itu kembali relax. Selepas itu, dia kembali memasukkan koteku perlahan-lahan, seinci demi seinci tanpa henti. Namun, pabila hampir separuh koteku sudah masuk ke dalam, dia terhenti.

Badannya kulihat menggeletar sedikit, peluh-peluh jantan mula menitis. Di wajahnya kelihatan kesakitan yang teramat sangat, dan begitu jelas juga dia cuba menahan kesakitan yang dirasainya. Lubangnya kembali mengetat di sekeliling koteku. Nafasnya menjadi semakin laju dan matanya terpejam lagi. Kemudian, “Ok.” Katanya, lalu dia meneruskan. Tangannya ku genggam erat, memberikan sokongan dan doronganku.

Aku sebelum ini selalu juga menjadi top kepada lelaki-lelaki lain, tapi bukan kepada seorang lelaki dengan saiz sepertinya, bukan kepada abang-abang sepertinya dan bukan kepada lelaki dengan saiz kote sepertinya.

Setelah beberapa ketika, seluruh koteku sudah berada di dalam. Dia kemudian mula menunggang koteku perlahan-lahan, tapi momentumnya semakin meningkat seperti mana dia mendayung ku tadi. Semakin lama kelihatan wajah Khai sudah tidak sesakit seperti awalnya, dan Khai sudah dapat membiasakan dirinya di fuck.

Dia kini sudah mula menikmati kenikmatan kote didalam lubangnya. Koteku ditunggang dengan penuh nikmat. Khai mengerang-ngerang kuat, dia masih lagi tidak dapat mengawal kemutan lubangnya, tapi kurasakan yang dia semakin bijak mengawal permainan kami. Hampir 10 minit juga Khai berada di atasku, sebelum dia turun dan mula berbaring lalu mengangkang dengan kakinya berada di atas. Aku mendatangi nya dari depan, seperti mana aku diperlakukan sebentar tadi.

“Make it hard, sayang.” Katanya yang tersengih kepadaku.

“You love it, huh.”

“Yeah, I do. Now get into me.”

“My pleasure.” Aku tidak mengambil masa yang panjang untuk menujah masuk. Permainan ku kini ku mulakan pantas dan kuat. Dengan sekali tujah, seluruh koteku di masukkan ke dalam lubangnya, dan aku juga terus mendayung laju dan kuat. Hentakan demi hentakan ku berikan ke pada Khai yang kembali mengerang. Dia begitu menikmati segalanya dan itu begitu terpancar di wajahnya.

Aku langsung tidak memberikan ruang untuk Khai bernafas, namun dia kelihatan cukup seronok. Diri kami seolah-olah berada di alam lain, di temani oleh bunyi ngerangan Khai, dan bunyi pabila telur dan pehaku menampar-nampar punggung Khai.

20 minit kemudian, aku merasakan yang telurku semakin ketat. Aku sudah hampir kepada orgasm. “Yeah by, I’m cumming by. Yeah.” Kataku kepadanya sedikit menjerit.

“Fuck me sayang, fuck me, yeah, argh! Argh! Argh!.” Balas Khai. Dia sungguh vocal ketika ini. Obviously cukup seronok dengan apa yang berlaku.

Kemudian, satu tujahan keras dan laju ku berikan, aku menghentak kuat kedalam, lantas ku rasakan air mani ku memancut-mancut kedalam lubang Khai. Kaki khai yang kupegang kugenggam kuat. Begitu juga Khai yang memegang tanganku. Setelah kurasakan hampir 5 das pancutan, orgasm ku berakhir. Kami hanya terkaku seperti itu, masing-masing memandang ke arah satu sama lain. Dengan koteku masih lagi di dalam lubang Khai, dan dia yang terbaring dengan kakinya ke udara. Aku yang kepenatan memeluk kakinya, cuba untuk mendapatkan sokongan. Setelah 5 minit, dan setelah koteku mengecut sepenuhnya, aku menarik keluar koteku dan berbaring di sebelahnya.

Bibirnya ku cium. Badannya ku peluk. Aku lalu membaringkan kepalaku di atas dadanya.

“By ok? Sakit tak?” tanyaku kepada kekasih hatiku.

“Sakit jugak mula-mula, tapi, lama-lama tak sakit sangat.”

“Sekarang sakit lagi?”

Dia mengangguk, kemudian dia menambah, “Tapi best. Huhuhuhu. Best sangat.”

“Hehehehe. Kesian baby sayang nie, sakit yek. Sakit kat mana?”

“Kat sini. Sayang fuck la, bagi hilang sakit.” Katanya manja kepadaku, sambil dia kembali mengangkat kakinya ke udara, dan menunjukkan tangannya ke arah lubangnya.

“Amboi, nak lagi ya.” Balasku sambil mencium dan menjilat-jilat lubang Khai. Air maniku mengalir perlahan keluar dari lubangnya.

“Hehehe. Nak la.” tambahnya lagi.

“Erm, boleh, tapi lepas by fuck sayang lagi. By fuck sayang lagi k. Best la. tapi kali nie sayang nak by pancut mulut sayang. Ok?”

“Ok jer. Sayang nak telan yek?”

“Nak nak nak. Mesti la nak. Teringin sangat nak rasa.”

“Huhuhuhu. Ok.”

“Pancut banyak-banyak tau.”

“Ok.”

“Sayang nak satu liter.”

“Waaaa! Banyak nyer, kering la by nak pancut banyak-banyak.”

“Huhuhu. Gurau jer, by pancut jer banyak mana, sayang telan semua.”

“Okie dokie sayang. Best ker air mani?” tanya lagi.

“Best. Sayang suka. Tapi air mani by best sangat. Masa sayang isap kote by lepas by pancut dalam, terasa air mani by pekat dan macam banyak jer. By pun rasakan masa by jilat lubang sayang.”

“Aaah. Rasa payau, tapi cam best jer.”

“Huhuhu, tau pun.”

“Tue by rasa air mani by sendiri. Air mani sayang pulak cam mana jer rasa.”

“Huhuhu. By nak rasa ker?”

Khai hanya tersenyum, “Nak la tue maksudnya.” Kataku.

“Tau takper. Huhuhu.”

Selepas itu kami kembali memadu asmara untuk 4 pusingan, dengan 2 pusingan aku menjadi top, dan 2 pusingan khai menjadi top. Kami bergilir-gilir. Dan untuk kedua-dua pusingan itu juga Khai pancut di dalam mulutku. Tekaan ku tepat kerana air mani Khai begitu pekat dan banyak. Aku tidak membazirkan walau setitis air maninya.

Namun, percubaan pertama Khai untuk menelan air maniku, berakhir dengan Khai hampir tersedak. Dia kelihatan cukup berusaha untuk tidak terbatuk. Hampir separuh air maniku keluar dari mulutnya untuk kali pertama. Tapi, dia menebusnya kembali apabila air maniku yang bertakung di pangkal koteku di jilat licin, dan sebagai pendorong padanya, aku mencium bibirnya, menjilat setiap titis air maniku yang kelihatan di mukanya. Untuk percubaan kedua pula, Khai membuktikan dia mampu belajar dari pengalaman pertama dengan cepat apabila dia menelan kesemua air maniku, lagipun, pancutan ketigaku tidak sebanyak pancutan kedua dan ketiga.

Kami yang begitu kepenatan kemudian tidur. Namun sebelum kami berdua terlena, aku meminta Khai untuk memasukkan kotenya yang separa flacid kedalam lubangku dan di biarkan begitu sahaja. Aku ingin merasakan dia didalamku pabila aku tidur.

****************************************************************************************************
Tidurku cukup lena waktu itu. Aku yang baru saja terjaga dari tidur, masih lagi di dalam pelukan Khai. Kadang-kala terasa bagai semua ini hanyalah suatu mimpi. Tapi pabila terlihatkan yang aku dan Khai yang masih lagi berpelukan dalam keadaan berbogel, aku pasti, bahawa inilah realiti hidup.

Di belakangku ku rasakan yang sesuatu besar dan keras mencucuk-cucuk perlahan. Tangan kiriku menyentuh bahagian itu. Ah, kote Khai rupanya. Stim yek baby aku nie. Huhuhu. Sungguh tampan dan comel pulak ku lihat. Rangkulan Khai ku rungkaikan perlahan-lahan. Lantas badanku ku pusingkan, dan badanku ku gerakkan mendekati kaki katil. Setelah beberapa ketika, Khai yang masih lagi tertidur, tanpa sedar menghalakan kotenya yang keras terpacak di hadapanku. Aku lalu menggenggam, dan kepala kotenya ku jilat-jilat manja. Badan Khai bergerak sedikit, tapi dia masih tertidur.

Lalu aku mula menghisap batangnya. Argh! Rasa yang baru kunikmati semalam kini menerjah deria rasa ku lagi. Nikmatnya menikmati keindahan ini di waktu pagi. Permainan lidahku di lagukan perlahan-lahan, cukup sekadar menikmati dan memanjakan babyku, bukan untuk membuatkannya terangsang.

Kadang-kala kurasakan kote Khai mengembang kuncup seketika, seolah-olah sedang menikmati, namun ku yakin yang semua itu hanyalah reflex, kerna Khai masih lagi nyenyak tidur. Tiba-tiba tangan Khai berada di kepalaku, menolak-nolak manja agar aku menghisap dengan lebih dalam lagi. Kepalaku ku dongakkan, dan kelihatan Khai sudah terjaga. Dia tersenyum,

“Tak ajak pun.” katanya.

“Huhuhuhu. Selamat pagi by.” Balasku. Aku lantas kembali berbaring di sebelahnya, menghadap Khai. Lantas kami berkucupan.

“Naper tak ajak by? Nak enjoy sorang-sorang la tue.” Tambahnya sambil mencuit hidungku. Ku perasan yang dia suka mencuit hidungku.

“Ala, bukan la. By tengah tidur, lepas tue sayang tengok kote by tegang jer. Tue yang sayang hisap tue. Huhuhuhu.”

“Oooo. Ok. Nie dah pukul berapa dah?” tanya Khai.

“Erm, dah pukul 9 pagi dah.” Kataku selepas melihat ke arah jam di atas meja.

“Jom, kita pergi breakfast.” Katanya lagi lalu bangun dari katil. Aku hanya berbaring, melihat Khai yang sedikit meregang-regangkan badannya. Dia tersenyum melihatkan ku. Lantas dia datang kepada ku, dan aku dirangkul kemas. Aku di dukung supaya memeluknya, berhadapan dengannya. Kami lalu berciuman.

“Kita mandi sama, k.” Bisiknya lagi kepadaku.

“Yay!!! Jom.” Aku yang masih lagi didukung seperti anak kecil lalu di bawa ke dalam bilik air yang sebenarnya merupakan sebuah bilik kaca yang tidak membenarkan sesiapa melihat dari luar tetapi mereka yang di dalam boleh melihat ke luar. Dan dari bilik air juga kelihatan kawasan hutan yang menghijau. Setiap kali aku memandang ke atas juga, kelihatan langin cerah kebiruan dek kerana silingnya juga di perbuat dari kaca.Dengan hanya sebelah tangan mendukung diriku, dia membuka air pancuran lalu, air pancuran itu mula membasahi diri kami. Kami masih lagi berkucupan untuk seketika. Lalu aku diturunkan dan kami lantas mengusapi badan satu sama lain, menikmati waktu indah, hanya untuk kami berdua.

Hampir 20 minit juga kami di dalam. Khai begitu memanjakan diriku pabila dia berkeras untuk menyabun badanku sepanjang masa. Begitu juga pabila kami sudah keluar, dia enjoy mengelap keseluruhan badanku.

Selepas bersiap-siap, kami kemudian ke Tamarind Terrace yang dibina hampir 10 meter dari permukaan laut untuk sarapan. Lantai kayu yang begitu cantik dan kukuh menjadi penghubung di antara keseluruhan kawasan hotel dan Tamarind Terrace. Khai nampak tampan di dalam seluar pendek rona khaki terang bersama kemeja lengan pendek putih kebiruan yang tidak di butang untuk 3 butang teratas. Aku pula mengenakan seluar pendek coklat gelap bersama baby-t putih. Kami juga mengenakan loafers putih yang sama, kasut yang kami beli bersama ketika kami keluar ke taman ketika dulu.

“By, hari nie nak buat aper jer?”

“Erm, nanti lepas makan nanti kita ke pantai dulu, lepak-lepak ker, jalan-jalan ker. Nanti pukul 
11.00 nanti, kita pergi snorkeling. Ok?”

“Nice nice. Aper lagi activity yang by dah set kan?”

“Setakat nie, snorkeling, lepas tue kita tour pulau-pulau kecil, then, scuba diving, and ader lagi la 2 3, by tak ingat.”

“Owh, macam banyak jer. Nanti macam tak banyak jer masa dekat bilik.” Ayat terakhir ku itu sedikt perlahan.

“Hahaha. Naper nak spend banyak masa dekat bilik pulak?”

“Yer la, dalam bilik boley manja lebih-lebih. Huhuhuhu.”

“Ooo. Cam tue, don’t worry, lepas habis semua aktiviti tue, kita boleh buat aktiviti sendiri dalam bilik. Macam malam tadi.”

“Tau takper.”

Seperti yang telah dirancang, aktiviti snorkeling bermula tepat pada pukul 11.00 pagi. Kami yang sebelum itu kembali ke chalet untuk menukar pakaian, hanya memakai speedo. Kumpulan snorkeling yang turut bersama kami tidaklah terlalu besar. Hanya 10 orang, itupun semua dewasa. Sungguh seronok ku rasakan pabila ikan-ikan datang mengerumuni kami yang di bekalkan dengan makanan ikan. Air laut yang begitu jernih tidak menghalang penglihatan kami.

Selepas habis snorkeling, kami hanya bersantai di kerusi malas yang disediakan di bawah pokok berdekatan pantai untuk melepak-lepak. Khai membuat keputusan untuk keluar ke pekan selepas itu. Dia mendapatkan khidmat limosin yang disediakan oleh pihak hotel.

Pemandu limosin itu kemudian membawa kami ke sekitar kawasan pekan, dan kami turut singgah di beberapa tarikan lain seperti bazar peniaga, kawasan perindustrian kecil dan sebagainya. Jam sudah pun menunjukkan pukul 1.30 tengah hari. Khai lalu meminta pemandu teksi itu untuk membawa kami ke kedai makan yang menyediakan ikan bakar.

Menu tengah hari kami untuk hari itu, sotong dan udang goreng tepung, ikan talapia bakar, nasi putih dan sup daging. Sotong dan udang goreng tepung segar itu cukup enak dimakan bersama sambal cuka yang disediakan. Begitu juga dengan ikan talapia bakar yang di datangkan sekali dengan sambal yang kurasakan merupakan campuran sambal belacan dan sambal kicap, cukup pedas, cukup rasa.

Kedai cenderamata kemudian menjadi destinasi kami. Aku mengambil beberapa helai baju kemeja pantai untuknya bersama-sama seluar broadshort untuk Khai. Sedang aku masih lagi melihat-lihat barangan yang tersedia di sana, Khai tiba-tiba meletakkan cap di kepalaku.

“By, sayang tak pakai cap la.” kataku.

“Naper pulak?”

“Satu, kalau pakai cap, tak nampak la rambut. Buat penat jer setting. Dua, sayang nampak macam budak sekolah, macam budak-budak.”

“Ye ker? Tapi comel la sayang pakai cap.”

“Takde maknanyer.” Kataku lalu meletakkan cap yang di atas kepalaku di kepala Khai. “Ha, by pakai cap hensem.” Tambahku lagi.

“Kalau tak pakai, tak hensem la?” tanya Khai sedikit merajuk.

“Alalalalala, merajuk pulak by nie. Tak pakai by hensem giler. Cair sayang. Ketar lutut je tengok. Kalau pakai, lagi hensem.”

“Hehehe. Tau takper.”

“Adeyh, by nie.”

Khai lalu mengambil beberapa barangan perhiasan untuk ku letakkan di bilikku. Kami berlalu keluar setelah membayar untuk kesemua itu. Aku bertegas untuk membayar kesemua barangan itu walaupun pada mulanya Khai mahu membayar. Bagiku, aku tidak mahu Khai mengeluarkan wang untuk segalanya. Dah la percutian kami di tanggung sepenuhnya oleh Khai. Aku sememangnya tidak selesa pabila orang lain membayarkan untukku.

Begitulah keadaan pabila kami keluar bersama, tak kesah lah untuk makan, shopping atau pun sekadar bersiar-siar berhibur. Khai seboleh-bolehnya tidak mahu aku mengeluarkan wang walau satu sen untuk apapun ketika bersamanya. Aku pula, aku tidak suka orang lain mengeluarkan wang untukku. Setidak-tidaknya, aku mahu bayar untuk partku.

Jadi selalunya kami akan bergilir-gilir untuk membayar, walaupun kadang-kadang Khai masih lagi bertegas untuk membayar. Selepas itu kami bergerak pulang. Hari pun sudah hampir 4.30 petang.

Setibanya di suite, kami hanya meluangkan masa di kawasan rekreasi. Aku mengajak Khai untuk bermain pool. Di situ terdapat beberapa meja pool yang disediakan. Khai mengatakan yang dia tidak pandai bermain pool lantas aku menawarkan diri mengajarnya.

Yang seronoknya tentang mengajar seseorang bermain pool, kita perlu sama untuk tunduk di meja pool ketika mengajar. Badan kami bersentuhan dengan tanganku membantu Khai memegang kayu dan menghala ke arah yang tepat. Well, aku sebenarnya tidak perlu untuk melakukan semua ini kerana kami sudahpun bersama. Tapi, Khai kelihatan begitu enjoy, dan aku juga terus-terusan mahu bermanja dengannya. 

No comments:

Post a Comment