My list

October 11, 2012

Dia - Lima


L
“Who’s Khai?”

“Khai?” aku terhenti dari menghisap.

“Yes, Khai, you called me Khai when you moaned, and I definitely heard it clearly when you said you’re cumming. So, who is Khai?” tanya Joe lagi sambil tersenyum. Ku tahu maksud senyuman itu, Devil’s grin. Senyuman nakal.

“Hehehehe, no one”

“Yeah right. You won’t be calling just any name, you were high. So, is he your new boyfriend?”

“Hahahahaha. Nah. He, he’s just a friend.”

“A friend? Did I fuck you as intense as he is till you mistakenly called for him?”

“Let’s just say, the past few weeks and in particular this very week, my head has been filled with him. And drop your next 100 questions, as I want you to get hard back and cum again. This time, in my mouth.”

“As you wish. This is why I just love to settle my water bill with you. You will take every drop of it and milked me for more.”

Adeyh, boley pulak tersebut nama Khai. Malu jer. Tue la, asyik pikir pasal Khai sangat. Kan dah tersasul, nasib mamat nie dah kenal aku lama, dah masak perangai aku. Mesti tersedak si Khai. Hahaha.

15 minit kemudian Joe pancut buat kali kedua. Kali ini didalam mulutku. Pekat dan panas. Kesukaanku.

Kami kemudian pergi mandi bersama-sama dan keluar untuk makan malam di Yankees Hut, Bangi.

“Dude, you dah siapkan assignment Dr Z? Analisis study case untuk kes Chevron tue?”

“90% settle dah, just nak finalized dan edit skit lagi. Touch up part attachment and supporting materials je lagi. You? Dah start ke belum?” balasku.

“Start tue memang dah start. Tinggal dalam 30% lagi untuk conclusion dan suggestion jer. Yang lain dah settle dah. Anyway after that I want you to review mine, and give a comment, if any lah.”

“Ok jer, then lepas I settlekan sumer, I’ll give you mine too to review.”

“Cool. And here’s something for you” kata Joe sambil menghulurkan bungkusan. “Happy Belated Birthday”

“Hehehehe, thanks. Ingat jugak you kan birthday I”

“Ingat jer. So, how was your birthday? Celebrate maner-maner tak?”

“Huhuhu.” Aku terus terkenang kembali peristiwa-peristiwa ketika hari lahirku yang lepas. 

“Ok la, went out with a friend”

“Ok la macam tue, tak la bosan.”

“Budak-budak yang lain balik bila?”

“Erm, Hisyam cakap dia balik Sabtu pagi, dia drive”

“Drive? Dari Penang? Penat tue.”

“Kena la, dia bawak kereta dia, so lepas nie bertambah la keta lagi kat Amanah. Dengan keta you, ngan Vincent. Vincent lak die balik Ahad petang kot. Rumah dia pun dekat je, PJ.” Balas Joe lagi. Hisyam dan Vincent merupakan dua lagi teman serumah ku. Walaupun Vincent seorang saja yang bukan melayu dikalangan kami, namun dia tak kekok bila bersama. Katanya sudah biasa ketika di zaman persekolahan dulu.

“You? Bila nak bawak kereta? Senang la nak berangkut awek kehulu kehilir lepas nie”

“Me? On the way. Hehehehe, tau takper. Takyah lah lagi pas nie nak pinjam kete you lagi dah.”

“Hohoho. Dah on the way tue. Kereta pe? Compact? Sedan?”

“Waja jer. My dad belikan, tapi dia kate lepas I start keje I sambung bayar. Hahahaha”

“Ye la, ala, ader lagi dalam 4 tahun lagi nak habis belaja. Lambat lagi”

“Yup yup. Dude, esok ape plan? Esok Jumaat, still cuti lagi.”

“Erm, plan takda. Kalau nak plan tue, boley la. Laundry? Esok kalau tak silap Project Bazooka ader perform.”

“Ok gak tue. Nanti ajak la saper-saper yang ader lagi ker. Fiza ker, Gina, and for you, Khai, hahahahaha”

Tersedak aku sekejap pabila Joe menyebut nama Khai, “Sengal la you nie. Nasib tak tersembur air nie. Adeyh, wat pe nak ajak dia, die keje mesti malam nak rehat. Lagipun bukan korang semua kenal pun.”

“Ala, sebab tak kenal la nak kenal-kenal. Nak jugak kenal mamat yang you sebut time kene fuck tue”

“Shut up.”

“Hahahahaha”

Selepas makan kami kemudian bergerak ke Seksyen 15, Joe katanya nak hisap Shisha. Aku on ajer. Walaupun aku merokok, namun, bagiku shisha tak begitu menyenangkan. Aku lagi suka akan rokok Dunhill Fine Cut hitam ku. Terbalik pula bagi Joe, mamat nie hisap shisha, tapi tidak merokok. Ader ader je.

Kami pulang lewat malam itu. Seperti biasa, guard di pintu masuk utama akan mengambil details kereta dan ID pelajar yang masuk selepas pukul 12 tengah malam. Alah, bukan buat apa pun, just formality jer. Tapi tak buat aper-aper pun. So, no hal la amik setiap hari pun. Takdenye student sini kesah. Nan-hado.

Esoknya ku bangun agak lewat. Mungkin kerana tidor lambat dan juga kerana sex sebelum itu dengan Joe. Setelah ku bangun, ku lihat bilik Joe kosong. “Ke masjid la nie mamat nie” telahan ku. Lapar la plak. Jam baru pukul 1.40 petang. “Joe, you ke masjid kan, tgu I, lunch same-same. I tgu kat Nasi Ayam Upten.” Sms ku ke Joe. Kemudian aku terus ke bilik air untuk mandi dan bersiap.

“Makcik, nasi lemak 1, nasi lebih yek”

“Wei, pegi smayang” tiba-tiba Joe menepuk belakangku. Cibai jer mamat nie.

“Hehehehe. I uzur la, uzur sharie”

“Banyak la uzur. Makcik, nasi ayam 1, nak peha tau.” Kata Joe lagi.

Kami kemudian bergerak ke meja di tengah-tengah Upten. “Ramai gak orang kat sini time-time cuti mid-sem nie.”

“Ye la, yang cuti kite, student, tapi bank-bank keliling nie tak cuti pun.”

“Tau takper.”

“Dah tau tanye lagi. Weyh, you dah tanya budak-budak lain nak keluar tak malam nie?”

“Dah, semalam I dah sms Gina, Fiza, Erul dan Herman. Gina on, dia bawak balak dia sekali. Erul ngan Herman pun on gak. Fiza lak tak balas-balas lagi. Lepas nie I try call dia lagi.”

“Ok, so nak jumpa sane terus ker?”

“Ye kot. Gina datang dengan balak dia. Herman lak dia datang dari rumah terus, dan dia amik Erul sekali. You naik dengan I, so, jumpa kat sana terus la. Set dalam pukul 11 malam semua kat sana.”

“Ok, 11 then”

“Weyh, pas nie kita pegi Alamanda, nak cari baju sehelai dua.”

“Ok jer. Nasib pakai jeans pegi smayang, kalau tak kene la balik umah tukar kain.”

“Ala, pakai kain pun aper salahnye. Nampak cam budak baik jer. Hahahaha”

“Otak lu budak baik”

Aku lebih suka membeli belah di Alamanda berbanding di Mines. Lebih dekat dan lebih menarik. Aku hanya membeli beberapa t-shirt lengan panjang di Goggles dan kami kemudian ke The Body Shop membeli body foam dan scrub badanku.

“Pergh, sabun satu tube pun dah RM59.90. Tau la loaded.”

“Sudah. Sabun nie best, wangi dan bau dia kekal. High jer pakai time mandi” balasku.

“Banyak la high”

“Betul, tak percaya try tanya Shiela” kataku lagi sambil memuncungkan mulutku ke arah salah seorang juru-jual di situ. Aku mengenali Shiela setelah beberapa kali mengunjungi The Body Shop untuk membeli barang.

Shiela hanya tertawa kecil.

Handphone ku berbunyi, kulihat di screen, Fiza. “Hye babe. Apersal tak balas sms I?”

“Sorry sorry, busy la, sampai terlupa nak balas. Korang sume gie Laundry kan malam nie? I join, tapi someone kene amik la I kat Wangsa Maju. Ok?

“Erm, ok kot. I tell you what, malam nie dalam pukul 8 I ngan Joe gerak amik you, then kita lepak kejap dekat Mali’s. I nak makan char kuey tiow dorang, then gerak Laundry.”

“I on jer. Sempat ker?”

“Sempat, lagipun deal jumpa kat Laundry kul  11 malam. So, per per bila I nak gerak I sms you then.”

Tiba-tiba Joe menghulurkan tangan nya, meminta untuk bercakap dengan Fiza. “Babe, Joe nie. Malam nie pakai lawa-lawa tau. Kita dance habis-habis. Hahahaha. And jangan siap lambat pulak.”

“Hahahaha. I sentiasa lawa ok. You tak payah cakap pun I sentiasa melawa.”

“Bagus, ok jumpe malam nie”

Malam tue dalam pukul 8.15 kami bergerak dari hostel. Aku hanya mengenakan Jeans levi’s kegemaranku dengan satu dari t-shirt goggles yang baru ku beli petang tadi. Setelah menjemput Fiza dari rumahnya, kami menghala ke Mali’s untuk makan malam sebelum menghala ke Laundry Bar, Damansara.

Aku bukan la seorang clubbers seperti yang disangkakan ramai. Aku lebih suka mengunjungi bar untuk minum minum dan melepak. Aku juga tidak pandai menari, sebab itu jarang untuk aku ke dance floor bersama yang lain. Lagi menyeronokkan duduk sambil menikmati minuman, sambil bersembang dengan rakan-rakan.

“Dude, banyak nya you minum.” Kata Joe yang kembali duduk setelah puas menari bersama Fiza. Gina dan balaknya, Erul dan Herman masih lagi di dance floor melayan lagu Britney, Toxic.

“Tak sampai satu jug lagi la babe.” Kataku sambil terus menghabiskan Tuborg didalam gelasku. Aku mempunyai kadar toleran yang agak tinggi terhadap alkohol. Jadi aku tidak mudah untuk berasa mabuk. Cuma, the hangover will be quite bad la. hahahaha.

“Babe, lepas nie you nak kene hantar I balik lagi, so tak yah la minum banyak-banyak sangat.” Kata Fiza lagi yang kembali bersama kami di sofa.

“Ok ok. Don’t worry, kalau I mabuk, Joe ader, suh dia bawak”

“Dah tau dah”

“Hahaha” gelak aku dan Fiza.

Dalam pukul 2 pagi, kami bergerak pulang. Setelah menghantar Fiza pulang, kami singgah sebentar untuk minum minum lagi di Hassan’s di Bangi. Minum lagi. Nasib just lepak sekejap jer, sebab aku pun dah mengantuk sangat.

Setibanya kami ke rumah, aku terus terbaring di atas katil dan tanpa sedar, aku terus terlena.

****************************************************************************************************
Tidur ku terjaga pabila handphone ku berbunyi. Kulihat di screen, muka Khai muncul. Khai call. Baru ku tersedar yang sudah pukul 10.15 pagi. Argh, kepala ku sedikit pening. Ting tong akibat minum semalam.

“Helo. Ye awak, ada ape?”

“Ello, saya dah dekat bawah dah nie. Kita nak pegi breakfast and amik abang Kamahl kan?”

Owh shit. Aku terlupa. Adeyh, sengal. “Owh ya, sorry sorry, saya baru bangun nie. Saya siap cepat. Tunggu k. Erm, I tell you what, aper kata awak naik bilik saya dulu. Takda la awak bosan tunggu dalam kereta. Blok A3, tingkat 4, rumah no 8. Saya tak kunci pintu. Masuk je, kalau housemate saya tanya, kata je awak kawan saya k. Tunggu k” kata ku lantas terus mencapai tuala dan meluru ke bilik air.

“Hello” kata Khai sambil membuka pintu rumah. Joe yang ketika itu baru sahaja bangun dan duduk di ruang tamu menonton tv sedikit terkejut melihat seseorang yang tidak dikenali masuk.

“Sapa nie? Cari sapa?” tanya Joe.

“Owh, Khai. Kawan Ezra. Dia suruh naik dulu sementara dia mandi.”

“Ooooo, Khai. Masuklah. Joe. Ezra tengah mandi lagi tue. Bilik dia yang hujung belah kanan tue. Nie nak keluar ke dengan dia?

“Aaah. Dia mintak saya teman ke KLIA. Katanya nak jemput abang Kamahl balik.”

“Ooo, ok. Masuklah dulu kebilik dia. Dia still mandi lagi tue. Owh ya, ada acti-fast?” Jawab Joe sambil tersenyum, akhirnya dapat berjumpa Khai.

“Acti-fast? Buat apa?” tanya Khai keliru.

“Semalam kitorang pergi clubbing. Ezra minum banyak gak, so biasanya mesti pening kepala lepas bangun.”

“Owh, macam tue. Tak apa lah, nanti I belikan. Thanks anyway”

Aku mempercepatkan mandiku. Aku selalunya mandi lama. Tapi disebabkan kali ini nak cepat, kene la aku cepat cepat mandi. Kang tak pasal-pasal Khai tunggu lama pulak.

Aku sedikit terkejut melihat Khai duduk diatas katilku pabila aku melangkah masuk ke dalam bilik. “Eh, Khai.” Aku yang hanya bertuala waktu itu cepat-cepat ke almari untuk mencapai baju.

“Hello. Kita nak breakfast di mana nie?” Khai hanya tersenyum melihat aku bersiap-siap.

“Erm, kita pergi food-court depan masjid tue je la. Then gerak terus.”

“Ok”

“Dah siap, jom” kataku. Sedang kami menuju ke Upten untuk breakfast, tiba-tiba aku mendapat mesej dari Joe. “Khai’s hot. No wonder la u boley tersebut nama dia. Lucky u”

“Damn. Hahahaha. U tak cakap apa-apa kan dengan dia?”

“No comment”

“Hahahaha, ok. Anyway, I maybe tak balik malam nie. Esok kot baru balik, I nak ambil abang Kamahl dari KLIA. Then maybe stay over his place. Kunci kereta I ada atas meja, kalau u nak 
pakai, pakai jer.”

“Ok, thanks. Have a fun weekend”

Setelah Khai parking keretanya, dia menyuruhku pergi dahulu ke kedai kerana dia nak pergi ke kedai berdekatan kejap. “Ok, awak nak makan apa?” tanyaku.

“Erm, awak ambil je la apa-apa, air, bagi saya teh o ais.”

“Ok.”

Aku membeli bihun goreng beserta rendang daging untuk kami berdua. Bersama sama teh ais untukku dan teh o ais untuk Khai.

“Nah untuk awak.” Kata Khai sambil menghulurkan plastic berisi Acti-fast kepadaku ketika duduk.

“Eh, untuk apa?” jawabku sedikit pelik.

“Housemate awak cakap semalam korang pegi clubbing and awak akan pening-pening lepas bangun.”

“Oooo. Thanks” balasku. Kantoi aku mabuk semalam dengan Khai. Adeyh. Joe nie, bagitau Khai pulak.

No comments:

Post a Comment