My list

October 11, 2012

Dia - Empat


E
Mandilah. Sedang aku bangun dari katil dan bergerak untuk mendapatkan tuala, langkah ku mati di tengah jalan. Kejap, macam ader something atas meja. Aku pusing balik. Aah, ader something. 2 kotak. Aku membuka kedua-dua kotak tersebut. Kamera, dan plak. Kepala ku mula berfikir akan apa yang sedang kupegang dan dari mana aku mendapatkannya. Kemudian aku teringat akan mimpi ku sebentar tadi. Owh! Owh!! Owh!!! It’s real, it’s real. Memang aku bermimpi. Aku mimpikan apa yang terjadi malam tadi. Aku melompat lompat kegirangan di dalam bilik. Wah!! Memang betul. Yes, akhirnya all my senses have come back to me. Everything that happened is real. And I had a great time with Khai. I stole a kiss from Khai. I like Khai. I want Khai. I want you.

Hari ini berlalu sungguh pantas kurasakan. Mungkin sebab aku menikmati setiap saat, mungkin sebab itu.

Aku mencapai telefon ku, sedang rancak aku menaip sms, ader panggilan masuk. Dari Khai. Dengan tak semena-mena jantung ku berdegup lebih pantas. Lebih rancak.

“Selamat pagi awak, saya baru nak sms awak. Awak dah breakfast dah? Kat maner nie? Tadi breakfast aper? Beli? Ke masak?...”

“Huhuhuhu, banyaknya soalan awak, satu satu k. Selamat pagi jugak. Saya tengah breakfast nie. Dekat rumah, kejap lagi gerak nak keluar. Makan roti bakar dengan jem jer. Awak baru bangun ker?”

“Owh sorry, tak sedar lak banyak lak soalan saya. Erm, baru bangun. Baru nak mandi. Pas nie nak gie breakfast. Lapar.”

“oooo, ok. Pergi la mandi dulu, dah bau dah. Saya boley bau dari sini. Hahahaha.”

“Ader-ader je la awak nie. Ok, nanti per per saya text awak k.”

“Ok, bye bye. Take care. Till later then.”

“ok.”

Tau tau je mamat nie aku nak sms die. Huhuhuhu. Ok lah. Owh, nak kene sms abang Kamahl pasal hadiah dia, sweet sangat.

“Abang, thanks sangat-sangat untuk 2 2 hadiah tue, sweet sangat. Adek suka. Sayang abang. Balik cepat tau” sms ku ke abang Kamahl. Abang Kamahl sentiasa menghidupkan perkhidmatan roaming di handphone nya tiap kali keluar negara. Jadi tak susah untuk aku menghubungi abang Kamahl andai kata terdapat apa-apa atau hanya sekadar ingin melepaskan rindu.

Hari-hari ku berlalu seperti biasa selepas itu. Tiada apa sangat yang aku lakukan. Hanya online di bilik, sekali sekala keluar menghirup udara. Tak ramai orang di kampus, gara gara sekarang tengah cuti pertengahan semester. Aku lebih selesa menghabiskan masa di kampus, dari pulang kerumah.

Rumah. Rumahku. Kalau hendak diikutkan, tak jauh jarak diantara universiti dan rumah, hanya sekitar 1 jam perjalanan. Itupun hanyalah disebabkan oleh traffic jam. Dan itu bukanlah penyebab untuk aku tidak pulang ke rumah. Cuma, aku tak suka berada disana. Rumah membuat aku lemas. Mereka membuat aku marah, tak tenteram, sakit hati dan gelisah. Mereka. Mama dan suaminya. Walaupun mereka tidak lagi duduk bersama, mereka masih lagi bersama tapi, entah mengapa mereka tidak tinggal sebumbung sejak 5 6 tahun ini. Walaupun mama di Ampang dan suaminya di Dang Wangi, itu bukan penyebab untuk aku mendekatkan diri dengan salah seorang. Suaminya. Ramai yang tertanya-tanya mengapa aku menggelarkan dia sebegitu rupa. Adakah dia merupakan bapa angkat ku? Atau bapa tiri? Tidak, dia adalah bapaku. Bapa kandung ku. Dan darah yang mengalir di dalam badanku adalah darahnya. Cuma, sedari kecil kami tidak pernah bersefahaman. Kami tidak dapat bertemu mata bertentang mata tanpa menimbulkan pertelingkahan yang sebenarnya tidak perlu. Kami tidak mungkin dapat duduk di dalam satu ruang yang sama untuk beberapa ketika tanpa menaikkan darah satu sama lain.

Untuk itu aku pergi, pergi dan cuba untuk tidak kembali. Agar pergaduhan yang amat sia sia dan tidak perlu itu dapat aku elakkan. Dapat aku jauhkan agar aku sentiasa happy. Hidupku hanya berkisar tentang diriku. Dan mereka yang punya keizinan diriku untuk hadir.

Along kadang kala akan menelefon, bertanyakan khabar. Cuba untuk memulihkan keadaan yang hampir mustahil. Ya, keadaan kami menjadi semakin teruk. Nama ku jarang sekali disebut oleh mereka, dan tabiat aku untuk tidak pulang kerumah semakin menjadi ketara. Semakin ketara sehinggakan along merasa lemas akan situasi itu.

“Dah malas dah long. Dah malas sangat bertekak. Balik naik darah, tak balik naik darah. So better tak balik langsung. Senang habis cita. Dah lambat sangat dah nak dipulihkan rasanya. Bende nie pun dah jadi dari kecik.”

Walaupun aku merupakan anak ketiga dari 3 adik beradik, namun hakikatnya aku lebih kepada seorang anak tunggal yang cuba sedaya upaya melakukan apa saja untuk membesarkan diri sendiri. Ramai yang bertanggapan bahawa selaku anak bongsu, aku amat manja dengan keluarga. Ya, memang aku seorang yang manja, tapi bukanlah dikalangan keluargaku. Mungkin disebabkan sedari kecik aku cuba untuk membuat mereka menyayangi ku, aku lebih cenderung untuk bermanja dengan insan lain yang sudi. Lama kelamaan, perwatakan aku berubah menjadi seorang yang manja.

Aku merasakan dengan berbuat semua itu, hidupku akan lebih seronok dan bahagia. Andai kata aku tidak dapat mengecapi kasih sayang dan kebahagian hidup berkeluarga, itu tidak mengapa, kerana aku punya rakan-rakan, teman dan orang lain yang sudi menemaniku. Disebabkan itu aku teramat manja dan sayangkan abang  Kamahl. Tapi, tidaklah sampai merimaskan orang lain. Cuma cukup sekadar orang yang melihat dapat mengerti keperibadian ku tanpa rasa jelik.

Dahulu, aku punya segalanya. Ya, itu yang aku sering perkatakan kepada diriku. Aku punya keluarga, rakan-rakan dan teman, punya wang dan semua yang aku ingini. Itu yang sering cuba untuk aku yakinkan pada diri ini. Ya, yang aku punya sebuah keluarga. Sehingga aku berusia 15 tahun, aku masih tetap meletakkan harapan yang semuanya akan menjadi baik. Yang mereka akan dapat menerima diriku. Yang suatu masa nanti mereka dapat melihat ke wajahku dengan senyuman terukir.

Aku terus berharap. Aku terus berusaha. Aku terus berdoa. Aku terus menanti. 15 tahun. 15 tahun aku berharap. Mungkin tidak sampai 15 tahun, tapi sejak aku mula boleh berfikir sedari kecil, aku sudah mengerti ada sesuatu yang lain. Layanan mama dan suaminya tidak sama terhadapku berbanding along dan abang. Mama sentiasa mencari kesalahanku. Andai kata sesuatu berlaku, aku yang akan dipersalahkan. Suaminya pula, jarang sekali bercakap dengan ku. Pabila tiap kali aku cuba untuk membuka mulut, dia akan berlalu pergi. Mukanya tidak pernah senyum kepadaku. Aku tak mengerti mengapa. Entahlah.

Aku tetap berharap. Namun, sampai satu ketika, aku berasa bosan. Teramat bosan dan sedih, sehingga aku memutuskan bahawa aku seharusnya berhenti berharap. Berhenti dari berfantasi. Berhenti dari menyatakan sesuatu yang hanya untuk menyedapkan hatiku. Berhenti dari memberikan harapan palsu. Aku berhenti.
Biarlah.

Aku akui, hatiku runtun pabila melihatkan rakan rakan bersama keluarga mereka. Aku rindukan semua itu. Aku mahukan semua itu.

Tiba-tiba guruh berdentum. Aku terjaga dari lamunan ku. Ku lihat ke langit, awan mula bergerak ke arah utara, mungkin hari nak hujan, hati ku terdetik. Tak apa la, aku pun duduk rumah jer, takde plan apa pun.

Menu makan malam untuk hari ini, hanyalah McD. Delivery saja. Aku malas nak keluar ke bandar. Setelah habis makan, aku menghidupkan laptop ku. Sambil menunggu untuk loading, aku berlalu ke bilik untuk mencuci muka. Argh, lega sikit.

Sambungan internet di hostel ku disediakan secara percuma untuk semua pelajar. Jadi hari-hari ku tidak bosan andai kata aku bersendirian. Aku melayari laman MySpace, yahoo mail dan juga log in ke akaun YM ku. MySpace sudah cukup bagiku. Friendster bagiku amat bosan. Owh ya, aku juga mempunyai akaun didalam Guys4Men. Sebuah laman seakan MySpace. Cuma, disini, ia adalah untuk lelaki-lelaki gay seperti ku.

Seronok juga melayari laman-laman tersebut. Mencari rakan baru, dan juga mungkin sedikit keseronokan. Aku akui, pendedahan ku terhadap dunia gay bermula awal, mungkin terlalu awal bagi sesetengah pihak. Tapi aku tidak menyesal. Aku sedar apa yang aku lakukan. Dan aku memilih untuk melakukannya.

“Kraz_jj would like to add you to his/her messenger list”

Pop up notification dari YM setelah aku log in. Saper nie yek, herm. Accept je la. Aku selalunya memang menerima permintaan seperti itu. Lagipun aku ada menyatakan YM id ku didalam profile MySpace dan G4M ku. Lagipun, bagiku, ym id tidaklah terlalu personal, tidak seperti nombor telefon ku. Aku cukup berhati-hati didalam memberikan nombor telefonku kepada orang lain.

“Hello. Saper nie yek? Sy Ezra. Maner dapat id ym?” aku menaip kepada Kraz_jj.

Tiada jawapan. Herm. Biarlah. Apa nak buat nie? Kulihat ym abang Kamahl online.

“Hye abg. Abg sehat? Thanks tuk hadiah tue, adek suka sangat. Sayang abg.”

“You have been invited to view varhalla’s webcam” varhalla merupakan ym id abang Kamahl.

“Hello sayang. Glad that adek likes the present. Abg sehat nie. Tengah rehat-rehat dihotel. Harini abg takde kerja, so lepak bilik je la.”

“Huhuhu, ok. Abg dah mam belum? Nape muka cam penat jer? Kerja banyak ker?”
“Bertimbun adek. Semalam abg tidor lambat, meeting sampai malam. Belom, abg belom mam lagi. Adek? Tgh wat aper? Macam mana dengan hari adek abang nie? Ok tak?”

“Ooo, nanti rehat cukup-cukup k. Abg balik Malaysia nanti adek urutkan. Bagi abang lega sikit. Adek tak wat per pun. Lepak-lepak bilik jer. Hari nie ok jer. Abg, jap, adek nak on kan webcam adek jap k.”

Aku lantas menghidupkan webcam ku dan mengambil kamera baruku pemberian Khai.

“Nampak? Hehehe, cantik tak camera baru adek?”

“Waaaa. Kamera baru. Bila beli? Pandai ke guna?”

“Huhuhu. Tau tak apa. Erm, tak pandai pun. Khai yang bagi, sebagai present. Dia la yang ajar adek guna.” Ngomel ku sambil menggayakan beberapa aksi lagak seorang jurugambar.
“Suka la tue, Khai bagi hadiah.”

“Tau tak apar, Khai sweet sangat ngan adek. Mula-mula tu cuak jugak lah bila die suruh tutup mata bila kat tasik tue. Adek ingatkan aper la yang Khai nak buat. Mau dia liwat adek nayajer.”

“Ish, adek nie, kesitu pulak pikir. Takdanya dia nak buat bende-bende macam liwat adek. Kalau dia liwat adek, abg bunuh dia.”

“Huhuhuhu. Kalau adek rela diliwat pulak, abg still nak bunuh Khai ker?”

“Gatal yek adek nie. Rela ke? Kalau adek rela, abg tak de la nak buat apa-apa. Asalkan adek suka. Ha, cakap pasal Khai, terus berseri-seri muka adek nie abang tengok. Sengih jer memanjang. Nie mesti ader aper-aper masa time abg takde nie. Bagitau abg cepat.”

“Ish, maner ader berseri-seri. Maybe lampu kot.” Aku cepat cepat beraksi seperti biasa. Huhuh dah kantoi dengan abang lak.

“Erm, ok. Abg akan balik dalam 2 hari lagi, sampai pukul 12 tengah hari waktu Malaysia, hari Sabtu.”

“Sabtu yek, herm. Ok nanti adek pegi jemput abang dekat KLIA ok. Adek ajak Khai sekali teman. Ok, so takyah la abg risau kalau adek amek drive dari Bangi ke KLIA.”

“Ooooooooooook.” Balas abg Kamahl sambil tersengih.

“Panjang nyer ooooo, siap sengih-sengih lagi nie. Ader la maksud lain tue.”

“Hehehehehe. Pandai pun. Ha, nie abg nak tanya nie. Macam mana dengan Khai?”

“Khai? Dia sehat je setahu adek. Kenapa?”

“Bukan tue maksud abang. Abang tanya, macam mana hubungan adek ngan Khai? Hehehe”

“Uik, sejak bila pulak adek ader aper aper hubungan ngan Khai nie? Mandai mandai je kan abang nie.”

“Ala, abang dah kenal sangat ngan adek nie, tiap kali bila sebut pasal Khai jer, terus senyum simpul, happy semacam jer. Cakap jer, abg tak kesah. Adek sukakan Khai kan. Khai tahu tak? Korang pun dah lebih dari 8 bulan kan kenal”

“No comment”

“Ada buat aper aper tak?”

“Aper abang nie, tanya soalan macam tu pulak. No comment la”

“Tue, tangan tu asyik pegang je kamera yang Khai bagi tue.”

Terus aku meletakkan kamera pemberian Khai di atas meja, “No comment”

“Semua no comment yek. Adek adek. Hahaha. Tak apa, nanti abg tau jugak. Nanti jangan tiba tiba couple senyap senyap lak adek ngan Khai nanti. Abang ketuk kepala kang”

“Ish abg nie. Belum lagi la”

“Ha, belum lagi, maksudnya, nak la tu kan. Hehehe, kan dah kantoi ngan abang”

“Erk. Aper aper je la. Abg nie!! Bencik la cakap dengan abg. Ok la, adek nak pegi mandi. Abg pun gie makan k. Kang lapar sakit lak.”

“Alalalalalala, merajuk pulak adek abang sorang nie. Hehehe, ok. Adek pun take care k.”

“Sayang abg.”

“Sayang adek jugak.”

Yeah, tak sabar nak tunggu abang balik. Hampir sebulan gak la abang outstation. Baik aku bagitahu Khai.

“Awk, abg Kamahl blk 2 hari lg, awk tmn sy jemput abg kat KLIA, boley? Hari Sabtu” smsku.

“Ok, pukul bapa abg smpi?”

“Pukul 12 tgh hari lebih kurang.”

“Ok ok. So, dlm pkl 10 sy jemput awk kat hostel. Kita breakfast then grk KLIA, ok”

“Cool, see you then”

“Bye”

Aku kembali mengadap laptopku sedang tiba tiba kedengaran pintu bilik ku diketuk. “Ezra, u ader bilik tak?” terdengar nama ku dipanggil. Suara Joe, dah balik dari cuti la tue.

“Ader, masuklah. Pintu tak kunci”

“Hello dude. Biler sampai hostel?”

“I tak balik rumah pun. Huhuhu, baru sampai ker?”

“Aaah. Penatnye.” Teman serumah ku, Joe, baru sampai dari JB. Mamat JB nie dah lama jadi teman serumahku. Kenal sejak dari mula aku masuk ke universiti sehingga lah sekarang. Otak memang sempoi, gila-gila dan sekepala dengan ku. Oleh itu aku senang bersamanya.

“Ala, baper jam je pun bas dari JB ke sini. You naper balik awl, baru Khamis. Cuti kan sampai ahad.”

“Bosan la kat umah babe. Tak wat aper pun, lagipun mostly member2 kat umah tak cuti. Apesal la IPTS nie cuti tak sama ngan IPTA.”

“What to do, just bare with it. So, how was your holiday?”

“Ok la, bit bored. Nothing much to do. No girls, no sex and nothing. Sigh.”

“Hahaha, mamat hensem cam you takkan takde sape yang melutut kot?”

“Owh, hensem yek. Hahaha, ader jer, tapi tak taste. Plus, susah nak cari someone who can suck as good as you did. Damn, bil air pun dah tertunggak nie.” Balas Joe sambil meramas batang didalam seluarnya tue. Mamat nie bisex actually. Awek keliling pinggang, playboy la katakan. Tapi aleh aleh kadang-kadang cari lubang bontot gak nak tala. Hahahaha. Tak apa. Dia pun hensem, tinggi pun tinggi, body clean, smart aaa. Otak pulak bergeliga. Cukup package la. Sayang mamat nie playboy je, klu tak for sure aku tackle jadikan die gay sepenuhnya. Joe hanya tergelak bila aku berkata sedemikian beberapa lama dulu. Joe pemain rugby University ku, so padanla dengan badan dia. Tapi, part yang paling best, bila atas katil, memang pandai main peranan, romantic, dan paling penting barang teramat baik. Hahahaha. Aku tau, sebab aku selalu gak main ngan dia.

“Oooooo... tue la sebab balik awal ye, nak mintak I langsaikan bil air la nie.” Balasku sambil tersengih. Dah paham dah.

“Tau takpe. You tolong I ley. I rasa air dah naik kepala dah nie. Pening-pening jer nie. Nak melancap cam bosan pulak sorang-sorang.”

Aku yang ketika itu hanya memakai boxer-brief ketat terus berjalan ke arah katil ku. Ke arah Joe yang sedang asyik meramas-ramas batangnya sambil membuat muka yang begitu inviting sekali.

Aku terus mendepangkan kedua tangan di kiri dan kanan kepala Joe, menahan berat badan ku sambil aku naik ke badannya. Dahi Joe ku cium lembut. Mata, pipi, hidung, dagu Joe ku cium lembut. Joe hanya tersenyum.

“My pleasure then,”

“Here”, Joe meletakkan jarinya dibibir tanda supaya aku menciumnya disitu.

Bibirku kembali mengucup mukanya, sengaja aku lambat-lambatkan untuk mengucup bahagian bibirnya.

“Now stop teasing me” kata Joe sambil memegang kepala ku sambil lalu mengucup bibirku. Buat seketika bibir kami bertemu. Lantas dengan penuh rakus, bibirku dilahap. Joe menggigit-gigit lembut bibirku, petanda yang dia teramat horny ketika itu. Argh. Yes. Lidahnya kemudian cuba untuk mencari jalan untuk masuk ke mulutku. Dan kubiarkan ia masuk sambil aku menyedut lembut. Tangan ku mula bergerak, kuramas dadanya. Mencari bonjolan putingnya yang tersembunyi di sebalik kemeja yang dipakai.

Tulang rahang Joe ku luruti menggunakan hidungku, sambil menghembuskan nafas ringan, sengaja untuk merangsang Joe. “Argh”, rengek Joe. Lidah ku kembali ligat. Dengan nakal lidahku menari nari di sekeliling telinganya, lalu turun ke tengkuk Joe. Kurasakan tangan Joe di punggung ku. Diramas-ramas sambil terus mendengus kegersangan.

Joe kemudian kudirikan, sambil butang bajunya satu persatu ku tanggalkan. Pabila hanya tinggal jeans yang dipakainya, aku meramas-ramas bonjolan yang jelas kelihatan itu. Masih terbayang batang Joe di fikiran ku ketika ini walaupun dia masih berseluar. Sambil tanganku kemas membuka tali pinggangnya, mulut ku terkunci di puting kanan Joe. Menggigit-gigit manja. Joe nyata terangsang dengan permainanku. Kanan, kiri dan kanan kembali. Setelah itu, aku kembali fokus ke bahagian bawah badannya. Seluarnya ku lorot ke bawah, meninggalkan Joe hanya berseluar dalam Renoma orennya itu.

“Did you know, that, among all of your underwears, I like this one the most?”

“Hahaha, have you seen all my underwear?”

“Perhaps. And i’ve also seen you without your underwear too. Now, allow me.”

Aku turun perlahan-lahan, sambil lidahku menyusuri badan Joe, sehingga aku dalam kedudukan yang setara dengan batang joe. Bonjolan itu kuramas-ramas lembut, sambil aku menghidu, sambil aku menjilat. “Now come to papa”. Tanganku kuseluk kedalam, mendapatkan batang joe. Batang joe masih separa keras, namun, pabila aku mula menyentuhnya tanpa seurat benang, pantas darah mengepam masuk dan batangnya terus keras sepenuhnya. Menampakkan batang 7 inci yang cukup best. Air mazi mula keluar. Ku jilat. Ku cium lubang dikepala batang joe dan kemudian aku melurut batangnya dengan lidahku. Wangi, batangnya sentiasa berbau wangi.

Kemudian aku memasukkan kepala batangnya kedalam mulut, membiarkan lidah aku bermain-main di lubang. Hisapan ku ku ketatkan dan aku mula memasukkan sedikit demi sedikit batangnya, sehingga aku sampai ke pangkal. Aku mengulangi perkara yang sama, sambil mengetatkan kuluman dan dapat kulihat dihujung mataku yang Joe tersenyum keghairahan.

Batang Joe yang basah itu kukeluarkan dari mulutku lantas kulurut—lurut dari pangkalnya dengan bibirku. Joe mengerang kesedapan sambil tangannya kemas menggenggam kepalaku. Dia lantas menolak kepala ku sedikit kebawah, kearah telurnya yang agak besar dan melendut. Ku jilat perlahan, lantas ku sedut sebiji-sebiji. Sesetengah orang mungkin tidak menyukai telurnya disedut, tapi tidak bagi Joe, malah dia menjadi lebih terangsang bila diperlakukan begitu. Aku kemudian memberikan perhatianku secara bergilir-gilir ke batang dan telur. Joe yang ketika itu berdiri mula terjengket sedikit. Terangkat akan kuluman dan mainan lidahku.
Batang Joe kulihat semakin keras, dan kadangkala akan berdenyut-denyut sedikit. Tanda dia amat terangsang. Lalu ku tolak Joe lembut agar dia berbaring di atas katilku. Aku kembali memanjat dirinya. Seperti tadi, fokus ku kuarahkan kepada batang Joe, namun kali ini, aku didalam posisi 69. Walaupun Joe seorang bisex, namun dia tidak kesah untuk mengulum batang lelaki lain. Tapi, tidak lah setiap kali. Joe terus meramas batang dan bontot ku sambil aku terus menikmati kenikmatan batangnya.

Selepas beberapa ketika, kurasakan sesuatu yang agak keras dan tumbul menggentel permukaan lubang ku. Ku toleh dan dapat kulihat yang Joe cuba untuk merangsang lubangku dengan permainan jarinya. Kemudian, argh, aku dapat merasakan jarinya memasuki lubangku dengan perlahan. Setelah keseluruhan jari terlunjuk Joe berjaya masuk, dia mengeluarkannya kembali, dan sepantas kilat dia mengulangi perbuatan yang sama.

“Argh yeah. Finger-fuck me dude.” Kataku sambil terus menghisap batangnya.

Setelah beberapa tusukan, Joe kemudian menggunakan 2 jarinya untuk finger-fuck aku.

Sedang aku enak melayan, Joe menyuruh aku bangun dan baring dibelakangku. Lantas kedua kakiku diangkat, kedua-duanya diletakkan diatas bahunya. Batang Joe yang masih lagi basah dengan air liur ku dihalakan kearah lubangku. Joe tidak terus memasukkan nya, namun, dia mula untuk bermain-main di permukaan lubangku. Kepala batangnya digesel-geselkan, dan setelah hampir seminit permainannya, baru dapat kurasakan sesuatu yang bulat, kembang cuba untuk menerobos lubangku.

Argh, aku mengerang kesedapan pabila Joe menolak masuk kepala batangnya perlahan. Namun, kali ini, Joe tidak terhenti setakat di kepala batangnya. Dia terus menghayunkan badannya lalu keseluruhan batangnya perlahan-lahan masuk ke dalam lubangku.

“Argh yeah” jeritku kesedapan pabila aku merasakan pangkal pahanya bertemu punggungku.
Kemudian, dengan perlahan Joe mengeluarkan batangnya sehingga ke takuk kepala batang nya itu, dan terus menghentamku kembali dengan laju. Perlakuannya menghentam dengan laju dan kemudian keluar perlahan di teruskan selama beberapa minit pertama. Namun, aku dapat merasakan yang momentum Joe semakin meningkat, semakin lama semakin laju. Dan selepas hampir 5 minit, Joe telah tiba ke gear 5nya. Hahahaha.

“Owh yeah, be a good boy and shout babe” arah Joe kepadaku.

“Argh argh argh, owh yeah, fuck me. Fuck me so hard.”

Pap pap pap pap, kedengaran bunyi kantung telur Joe menyapa bontotku dengan laju selama hampir 5 minit. Tanganku pantas bermain dengan batangku sambil lubangku asyik di tujah laju Joe. Kemudian, Joe tiba-tiba mencabut keluar batangnya dan terus menyumbatkan kedalam mulutku. Aku lalu terus mengulum pemberian Joe itu. Secepat kilat dia mencabut batangnya dari lubang ku, sepantas itu juga dia mengeluarkan batangnya dari mulutku lalu dimasukkan kembali ke dalam lubangku. Namun kali, dayungannya tidak kekal seperti tadi. Kali ini, dia menonggengkan aku dan terus mendatangi ku dari belakang.

Ya, aku suka di fuck doggie. Kerana prostat aku lebih mudah terangsang sebegini rupa. Dan Joe mengetahui itu. Dia meneruskan hayunannya, dengan tangannya di kedua belah pinggang ku, seperti mengarahkan badanku untuk ke arah yang betul agar dia dapat menujah kearah g-spot ku. Dalam kesedapan di fuck, aku melancapkan batangku yang sedari tadi keras.

“Owh shit, yeah, fuck me Khai. Fuck me harder. Argh, yes” ngerang ku kesedapan.

Dayungan Joe terhenti. Aku memandang ke arah Joe, “Why did you stop, Joe?”

Joe tidak menjawab, tapi terus kembali fuck lubangku selama hampir 10 minit. Batang Joe kurasakan semakin kerap berdenyut, tanda orgasmnya hampir tiba. Joe tidak bertanyakan kepadaku samada aku mahu menikmati air maninya didalam mulut ku atau ditempat lain, petanda yang Joe mahu pancut dalam.

Aku terus terusan menguatkan kemutan lubangku, pendorong untuk Joe terus mendayung dan aku tidak henti henti melancapkan batangku.

“Agh yeah, I’m cumming, I’m cumming Khai,” serentak itu aku semakin jelas mendengar nafas Joe yang semakin laju beserta suara macho Joe mengerang pabila dia secara tiba-tiba menghentak lubangku dengan kuat sekali. Terasa pancutan demi pancutan panas didalam lubangku. Aku juga dimasa sama turut memuntahkan beberapa das pancutan air maniku yang putih dan pekat ke atas comforterku.

Kami kemudian hanya terbaring kepenatan, sambil batang Joe masih lagi didalam lubangku, mengecut sedikit demi sedikit. “Damn dude, I love that fuck”, kataku. Joe hanya bermain-main dengan rambutku.

Setelah itu, aku mengeluarkan batang Joe dan lantas menukar posisi agar aku dapat menghisap batangnya yang masih lagi diselaputi air mani pekatnya itu. Sedang aku asyik menghisap, Joe tiba-tiba bersuara;

No comments:

Post a Comment