My list

October 13, 2012

Dia - Sembilan Belas


S
Sejurus keluar dari dewan peperiksaan, aku menghidupkan handphone ku, dan terdapat satu sms dari Khai, “Sayang, malam nie sayang buat aper-aper tak?”

“Hye By. Erm, malam nie kitorang nak pergi main futsal. Naper jer?” balasku kemudian.

“By ingat nak spend some time with sayang. Sayang pun dah habis exam kan hari nie. How was the paper today?”

“Owh. Erm, kitorang main futsal dlm pukul 8, maybe 2 hours kot, lepas tue boley la kiter jumper. Paper, ok la. huhuhuhu. Sayang baru jer kuar dari exam hall nie. Tunggu yang lain habis.”

“Kalau boley buat then ok la. So, dalam pukul 10 by datang ambil sayang k. See you tonight dear.”

“Ok, baby. Nanti aper-aper sayang gtau baby k.”

Paper terakhirku untuk sem nie dah pun selesai. Masih ada 30 minit sebelum masa untuk menjawab tamat. Sementara menunggu yang lain, aku bergerak ke cafe berdekatan library untuk minum-minum sebentar.

Setelah hampir sepuluh minit melepak di cafe, sambil menghirup teh tarik, kelibat seorang teman sekelasku, Dewi muncul bersama abang sayangnya, seorang senior.

“Ezra!! You dah keluar dah? Awalnya.”

“Huhuhuhu. Takde la awal sangat keluar tadi, dah habis jawab, so keluar la nak wat aper lagi dalam tue.” Balasku sambil bersalaman dengan Dewi dan Fendi, abang sayangnya.

“Dewi, you nak aper? I belikan?” tanya Fendi kepada Dewi yang baru sahaja duduk di sebelahku.

“Soya bean, sayang. Thanks yek.” Balas Dewi, Fendi kemudian berlalu pergi. “Ezra, malam nie korang join tak futsal? I dengar semua turunkan.”

“Aaah, mesti la turun, rumah kitorang wajib turun. Hahaha. Yup, stakat nie hampir semua confirm la. Lagipun book 2 courts, so, 2 jam pun banyak game la jugak nanti. You? Takkan tak join kot? Fiza pun turun tau.”

“I turun tue turun la, tapi tak sure la nak join korang ke tak. Fiza yer la, diorang selalu main futsal, so dah pandai dah. I maner la pandai nak main futsal nie.”

“Sebab tak pandai la kene belajar-belajar. Ajak la sekali Fendi, tak la you bosan sangat ker nanti.”

“Ajak aper?” tiba-tiba Fendi muncul di sebelah kami bersama secawan soya bean dan teh tarik di tangannya.

“Nie ha, diorang ajak join futsal malam nie.” Balas Dewi.

“Owh, korang main dekat maner? Pukul baper? Baper lamer?” tanya Fendi, dengan gaya sedikit berminat.

“Malam nie pukul 8, dalam 2 jam. Dekat Aktif Futsal, Bangi. Come and join us, it should be fun with more people coming.” Balas ku lagi.

“Cool, I on jer.” Jawab Fendi.

“So, kita nak pergi la nie?” tanya Dewi.

“Yup” balas Fendi lagi.

Seketika kemudian Dewi bangun dan menyatakan yang dia mahu ke tandas untuk sebentar.

“You all memang selalu main futsal ker?” tanya Fendi.

“Selalu jugak la. Once every a week or two.”

“Owh, no wonder la.”

“No wonder what?”

“Your game, I watched you during the cup. Nice game.”

“Hahahaha. Thanks, I kalau main bola tak gila sangat, lagi suka main futsal. Tak pun, pergi climbing ker.”

“Climbing?”

“Wall climbing.”

“Owh, ok. Now you mentioned about it, paham lah. Just look at your biceps, hahaha.” Kata Fendi sambil menepuk-nepuk biceps ku. Aku hanya tersengih, tapi dapat ku lihat yang mata Fendi sedikit melilau, seperti ada erti yang tersembunyi.

Kami bersembang lagi sehingga Dewi kembali, dan kemudian aku bergerak kembali ke lounge library untuk menunggu yang lain. Waktu untuk menjawab peperiksaan pun sudah tamat. Aku, Vincent, Hisyam dan Joe kemudian bergerak ke Upten untuk makan. Sedang kami berbaris di kedai untuk membeli makanan, Khai menghubungiku.

“Sayang, malam nie sayang main futsal dekat maner?”

“Sayang main dekat Aktif Futsal Bangi. Naper? Tau ker?”

“Owh, ok. Erm, sayang dah makan belum nie?”

“Baru nak beli makanan nie. By?”

“By kejap lagi keluar la gie makan. Ok then, sayang enjoy your food then, nanti aper-aper by call atau sms ok.”

“Ok, see you then by.”

“Sayang? By?” tanya Vincent sambil mukanya menjengah rapat kepadaku. Joe dan Hisyam memandang dengan penuh minat.”

“Khai la tue. Kan?” kata Joe.

“Tau takper. Dia nak join main futsal ker malam nie?” sahut Vincent.

“Dah tau senyap. Huhuhuhu. Tak la, lepas futsal kitorang nak keluar. Dia tak join pun, I pun tak pernah tanya samada dia minat ke tak futsal.” Balasku.

“Oooo.”

Selepas makan kami bergerak ke Alamanda untuk bermain pool. Dah lama juga tak main pool nie. Joe akan pulang ke JB lusa. Katanya nak enjoy-enjoy dulu di sini sebelum pulang untuk cuti semester, manakala Hisyam dan Vincent pula akan pulang esok. Aku pulak, takde plan nak balik mana-mana.

Pada pukul 7.50 malam kami tiba di tempat yang di janjikan untuk game futsal. Beberapa kelibat classmate ku sudah berada di situ. Masih ada sepuluh minit sebelum sesi kami bermula.
Tepat pukul 8 malam, hampir kesemua sudah tiba dan kami mula bermain. Hampir 40 orang jugaklah. Nasib tempah 2 courts, so tak la rushing sangat. Joe bermain bersama team aku, manakala Vincent dan Hisyam menyertai Herman, dan beberapa teman lain.

Kami hanya bermain sedikit perlahan, masih lagi mahu memanaskan badan dan mendapatkan rentak. Untuk game yang pertama, team ku kalah kepada team Aiman. Cuma kalah satu gol. Dan aku lah goal keepernya. Setelah tamat satu game, kami berehat sebelum satu game yang seterusnya.

Game yang seterusnya team aku bertembung dengan team Vincent. Huhuhuhu. Joe bermain garang untuk game kali ini. Mungkin kerana ingin menebus kekalahan di game yang sebelumnya.

“Rilex la Joe, banyak masa lagi nie.” Jerit ku kepada Joe dari pintu goal.
Setakat ini pasukan kami masih lagi menguasai permainan, dengan Joe sudah menjaringkan 2 gol, team Vincent masih tidak berjaya menjaringkan sebarang gol lagi. Sudah hampir 15 minit game bermula, masih lagi berbaki 10 minit sebelum game tamat. Di sebabkan bola masih lagi didalam kawasan team Vincent, dengan Joe dan Fendi masing-masing membuatkan team Vincent sedikit cuak dan kelam kabut, aku hanya bersandar di jaring gol, leka, dan mengambil my sweet time. Tiba-tiba sedang aku bersandar di pintu gol itu, aku terasa seperti bahu ku di cuit.

“Hye sayang.” Sapa Khai yang berdiri di sebalik jaring keselamatan di belakang gol sambil tersengih.

“Hye! By. By datang, lama dah ker? Maner tau jalan nie? Kater nak datang ke hostel. Hehehehe.”

“By baru jer sampai, nampak sayang dari jauh, tue yang By datang kacau kejap nie. Ala, by just check google jer. Tak susah pun.”

“Owh, ok. By....”

“Ezra, watch out!!!” belum sempat aku menghabiskan ayatku, terdengar suara Joe dari jauh yang menjerit kepadaku. Aku yang berpaling kembali ke dalam court terlihat akan bola yang menuju pantas ke mukaku. Mungkin kerana tindakan refleks untuk melindungi diriku, aku membuka kedua telapak tanganku di hadapan muka untuk menghalang bola, dan kemudian terasa bola itu menerjah pantas dan kencang ke dalam genggamanku. “Fuh!! Selamat.” Kataku selepas berjaya menyelamatkan cubaan tersebut. Kelihatan Vincent tersengih-sengih, nie mesti dia yang rembat nie.

“Sayang ok?” terdengar suara Khai dari belakang ku lagi.

“Sayang ok.” Balasku sambil menyepak masuk kembali bola kepada Joe.

“Khai, you duduk tepi la. Kalau you duduk situ, tak bergerak Ezra tue. Kaku jer dia nanti. Hahahahaha.” Jerit Joe sambil membawa bola.

“Hehehehe. Ok ok. Sayang, by duduk dulu k.” Balas Khai.

Dalam 10 minit terakhir itu, Joe dan Fendi masing-masing menjaringkan satu gol seorang dan tiada gol dapat di jaringkan oleh team lawan. Hehehe! Tak dapat la korang nak jaringkan gol lepas nie, aku main for sure extra power punya. Perlawanan tamat dengan 4 berbalas 0, team aku menang.

Aku yang keluar dari court di sambut oleh Khai dengan sebotol air dan sehelai tuala ditangannya.

“Thanks by.” Kataku lalu meneguk air yang dihulurkan. Khai lantas ku tarik supaya duduk di sebelahku berdekatan dengan barang-barangku.

“Nice game.” Komen Khai

“Hehehe. Bole la.” balasku.

“Hye Khai.” Sapa Joe bersama-sama Vincent dan Hisyam setelah duduk di hadapan kami. 

“Ezra cakap you tak join.” Tambah Vincent lagi.

“Owh, I tak join, just datang tengok jer.” Balas Khai.

“Hehehe. Ok. Anyway, nasib baik Joe sound you tadi, kalau tak, memang kena la bola dekat kepala you.”

“Tau takper. Nasib you cepat-cepat pusing. Maner la tau kalau dah tengah asyik layan buah hati, tak dengar I jerit pulak kan. Maner la tau. Hehehe.” Kata Joe pula

“Suuuuudaaaaahhhhh.” Balasku berseloroh. Khai hanya tergelak. Kelihatan Fendi dan Dewi bergerak ke arah kami, mungkin nak ke kaunter untuk membeli minuman.

“Hye. Nice save you. Hehehe. Nie saper nie?” tegur Dewi kepadaku.

“Well, tengok la sapa gol keeper. Nie...” Joe kembali memotong ayatku sekali lagi, “Ha! Nie la buah hati Ezra, Khai.”

Khai hanya tergelak lalu memperkenalkan diri kepada Dewi dan Fendi.

“Oooo. Bawak buah hati sekali. Makan hati la si dia tengok.” Kata Dewi sambil memuncungkan ke arah seorang perempuan yang duduk berdekatan.

“Makan hati? Saper?” tanya Joe.

“Owh you tak tahu yek. Well I guess ramai tak tahu kot, yang Ezra nie sebelum dia come clean about his sexuality, dia pernah la reject sorang perempuan nie, dak kelas kita jugak. Yang I dengar, Ezra reject sebab dia tak layan species I, dia layan species macam Khai jer. Hahahahaha.” Balas Dewi.

“Hehehehe. Dah dah Dewi, kang sumer orang tau citer nie pulak.” Kataku.

“Ok ok. I pun nak beli air nie dengan Fendi, talk to you later then.” Tambah Dewi lagi lalu beredar.

“So, saper yang sayang reject?” tanya Khai.

“Hehehe. Tue, yang pakai tudung hijau tue.” Kataku. Kesemua mata mengikut pandanganku, mencari tuan empunya tudung hijau.

“Woh!! You reject Atiqah? Bila jer? Naper kitorang tak tau pun?” komen Hisyam.

“Ooo, Atiqah namanya. Kenapa reject dia?” tambah Khai lagi.

“Ala, macam yang si Dewi cakap tadi la. Erm, sebelum cuti mid-sem tak silap i. Yer la, takkan I reject pompuan pun nak bagitau kot. Malu je dia nanti.” Kataku.

“Still, Atiqah lawa dude. Sigh, apersal la dia minat kat you kan, kalau la dia minat kat I. Tapi, takkan tue je kot alasan you reject dia?” balas Hisyam lagi.

“Tackle je dia kalau you nak. Tue la jela sebab I reject dia pun. Hehehe. Lagipun, time tue, I dah minat orang lain dah.”

“Ooooooooo.” Sahut Joe, Vincent dan Hisyam panjang sambil memuncung-muncungkan bibir masing-masing ke arah Khai.

“Tau takper.” Balasku bersahaja.

Selepas 2 jam bermain futsal, kami kemudian bergerak ke mamak berdekatan untuk minum-minum. Aku yang datang menaiki kereta Vincent bersama-sama Joe dan Hisyam, bergerak menaiki kereta Khai.

Setelah hampir 20 minit minum-minum, aku dan Khai beransur pergi meninggalkan yang lain.

“Sayang dah start cuti kan. Balik tak? Ataupun pergi mana-mana ker?” tanya Khai di dalam kereta.

“Tak balik. Erm, tak sure lagi, maybe sayang lepak rumah abang Kamahl kot.” Tanganku di letakkan di atas peha kiri Khai, sambil aku bersandar kepenatan dan badanku menghala kepadanya.

“Why don’t you just stay with me? For the whole semester break.” Cadang Khai sambil tangannya menggenggam tanganku.

“I thought you would never ask.”

“I take that as a yes then.”

“Hehehehe, yes, tapi, takper ker, by nak kerja sumer.”
“Ok jer, takde masalah aper pun. Kalau sayang ader dekat rumah by, then hari-hari la by balik awal. So, your semester break with me starts tonight. Yay! Then esok by antar sayang ambil baju dan kereta k.” kata Khai lagi kegirangan.

“Ok by. Huhuhu.”

Hampir pukul 11.30 malam pabila kami sampai ke rumah Khai. Aku sejurus kemudian menuju ke bilik mandi untuk membersihkan diri selepas Khai memberikanku sehelai tuala bersih. Aku mengambil sedikit masa untuk membersihkan diriku di bawah pancuran air yang sedikit panas. Lega rasanya seluruh tubuhku setelah beberapa ketika.

Sejurus aku keluar dari bilik air, kelihatan sehelai seluar pendek di atas katil. Aku lantas memakainya dan turun ke bawah. Khai waktu itu sedang minum sambil menonton tv. Aku mencium pipinya dari belakang sebelum duduk di sebelahnya.

“By tengok cerita apa?”

“Meet Joe Black. Herm, wangi dah sayang by nie. Sayang nak minum tak?”

“Bole jugak. Takpe, sayang kongsi air by jer.” Balasku.

“Nah.” Kata Khai lalu menghulurkan gelasnya.

“Thanks. Esok by pergi kerja pukul berapa jer?”

“Erm, biasanya dalam pukul 7.30 pagi la.”

“Ehh, lupa, sayang tak tau by kerja maner.”

“By kerja dekat Bukit Damansara, company ******.”

“Oooo. Ok.” Kami kemudian bersantai bersama sambil menonton cerita di tv. Badanku yang tadi terasa lenguh selepas bermain futsal, kini terasa lega selepas mandi. Mungkin juga disebabkan Khai memelukku ketika ini, kesemua lenguhku kini hilang.

“Sayang, sayang.” Tiba-tiba Khai bersuara.

“Erm, naper by?”

“Sayang dah tido ker? Dah ngantuk dah?”

“Belom tido lagi. Ngantuk sikit la. By tak ngantuk lagi ker? Sok nak bangun awal pergi keje kan.”

“Erm, kalau cam tue, jom lah. Kita naik tido.” Balas Khai.

“By, tidur dengan sayang k.” Kataku lagi manja kepada Khai, sedang aku berasa malas untuk bangun dan naik ke biliknya.

“Iyer la, dah tue takkan nak by biarkan sayang tido sorang-sorang kot. Jom, naik.” Katanya lagi sambil mencuit pipiku manja.

Sedang kami menaiki tangga ke bilik, Khai tiba-tiba merangkulku dan mengangkatku lantas bibirku di cumbunya. Sigh, terketar lutut aku. Setelah tiba di bilik, aku dibaringkan dan Khai baring di sebelahku. Dia kemudian sekali lagi menciumku perlahan sebelum kembali berbaring sambil memelukku.

****************************************************************************************************
Pagi itu aku terjaga pabila terdapat satu panggilan masuk.

“Good morning sayang. Bangun dah?” suara Khai kedengaran.

“Good morning by. Dah bangun dah. By dah dekat office ker nie?”

“Aaah, by baru jer sampai nie. By dah belikan breakfast untuk sayang. Ader dekat dapur. Lunch nanti, sayang masak aper-aper dulu apa yang ader dalam peti ais. Bahan basah semua ada.”

“Ok. By balik kerja pukul berapa nie?”

“Office hour sampai pukul 5.30, so dalam 6.00 atau 6.30 sampai la rumah. Nanti by balik by gtau k.”

“Ok by. By gie la wat keje nanti aper-aper sayang sms by k.”

Selepas mandi dan breakfast, aku berjalan-jalan di sekitar kawasan rumah Khai. Laman rumahnya tersusun rapi dengan deretan pokok-pokok bunga yang tumbuh subur menghiasi laman. Pokok bunga bakung yang ditanam kembang mekar di sekitar rumah begitu juga dengan bunga sundal malam yang begitu harum, menyenangkan hati setiap yang berkunjung di sini. Rajin jugak buah hatiku ini. Duduk sorang tapi rumah semua tersusun rapi dan cantik.

Aku kemudian membersihkan kawasan dalam rumah. Tak banyak yang perlu dilakukan kerana rumah Khai sememangnya bersih. Aku kemudian kembali ke bilik tidur dan mengutip baju-baju kotor yang tersedia di dalam bakul baju. Satu persatu baju, seluar dan yang lain-lain ku masukkan ke dalam mesin basuh. Mungkin ia sesuatu yang tak patut aku lakukan, tapi, sewaktu mengasingkan baju-baju Khai, satu persatu ke dekatkan ke muka lalu baunya ku hidu. Argh, terasa seperti diri Khai yang sebenar di dalam pelukanku. Aku menjadi asyik dan mamai sebentar, tattala seluruh badanku merasakan kewangian dan betapa aku membayangkan yang Khai begitu dekat denganku. Huhuhuhu. Takpe lah, Khai balik nanti, boleh manja-manja dengannya lagi.

Selepas selesai kesemua itu, aku mula melihat-lihat ke dalam peti ais, untuk menyediakan makan tengah hari ku. Waktu baru pukul 11.00 pagi. Terdapat ayam, daging, frankfurter dan beberapa bahan-bahan kering lain. Nampaknya, menu tengah hariku untuk hari ini cukup sekadar nasi putih dan daging masak merah.

Sementara untuk mengunggu pukul 12 tengah hari untuk mula memasak, aku bersantai-santai di ruang tamu bersama tv yang telah ku buka. Deretan DVD movies tersusun rapi dan memenuhi rak di kiri dan kanan tv. Dari genre aksi kepada animasi, seram dan pembunuhan, semuanya kelihatan begitu rapi mengikut tema. DVD filem inggeris memenuhi hampir keseluruhan rak, namun terdapat juga kelibat filem-filem asia seperti Jepun, Korea, Thailand dan Hong Kong.

Sederet DVD menarik perhatianku. Keseluruhan series Freddie dan Jason. Aiyok! Nie yang aku tak suka nie. Khai suka tengok cerita sadis macam nie. Wrong Turn, Saw, Disturbia, Eden Lake. Aku tau semua cerita-cerita nie. Bukan sebab aku pernah tengok, tapi sebab aku takkan tengok. Isi perut ku akan terkeluar andai kata aku tengok. Uwek!

Aku hanya menonton tv selepas itu. Tepat pukul 12.00 tengah hari, aku mula memasak. Semua barang yang diperlukan tersedia rapi di dapur. Nampak gaya seperti Khai selalu memasak, ok la. Sedang aku menikmati makan tengah hari yang masih panas, Khai menelefonku.

“By! By dah lunch break yer?”

“Aaah. By baru nak gerak lunch nie. Sayang dah makan belum?”

“Sayang tengah makan nie. Sayang masak nasi putih dengan daging masak merah jer.”

“Oooo. Ok la kalau macam tue. Nie buat aper jer whole day?”

“Sayang tak buat apa sangat pun. Just kemaskan rumah by sikit, then lepak-lepak tengok tv jer.”

“Uik. Kemaskan rumah? Tak payahlah. Biar jer nanti by kemaskan rumah. Sayang lepak-lepak jer k.”

“Ala, kemas-kemas sikit jer. Tak susahpun. Nie by nak makan aper nie?”

“Erm, tengok la nanti. Nie lagi satu, by balik nanti by gtau k. Maybe dalam pukul 7 lebih kurang sampai rumah.”

“Owh, ok. See you then by.”

“Take care sayang.”

Petang itu dalam pukul 7.10 malam, Khai sampai dirumah dari pejabat. Katanya dia singgah membeli pakaian untuk ku pakai sebelum kami bergerak ke hostel ku untuk mengambil kereta, baju-bajuku, dan beberapa barang keperluan lain. Selepas makan malam di luar, kami kembali ke rumah Khai.

Setibanya di rumah, Khai membantu aku mengemas baju-baju di dalam almarinya. Almarinya kini menjadi almari kami. Huhuhu. Selepas selesai, kami hanya duduk bersantai di ruang tamu sambil berehat dan minum-minum.

“How was your day, by?”

“Macam biasa la, kerja banyak. Huhuhu.”

“Mesti penatkan”

“Biasalatue kerja, mesti la penat. Tapi sekarang tak penat dah, sebab, sayang ader kat sebelah by.”

“Hehehe. Ader-ader je la by nie. Erm, by, sayang nak tanyer something boley?”

“Aper dia? Tanyer la.”

“By nie, by sebenarnya gay ker, bisex ker aper?”

“Owh, yang tue. Entah lah. By pun sebenarnya tak tahu. Tapi sekarang maybe, by gay kot.”

“Maybe? You mean?”

“Erm, by, tak pernah ader feeling aper-aper pada orang lain, perempuan atau pun lelaki.”

“By takkan tak bernafsu kot?”

“Huhuhu. Entahlah. Setakat nie, by tak pernah terfikir pasal benda-benda tue. Cinta, nafsu, semua tue agak asing bagi by.”

“Owh!” nafsu baginya agak asing. Maksudnya? Khai tak pernah wat sex? He’s a virgin? Segala persoalan tue ku simpan di dalam hati. “So, sekarang? By rasa yang by nie...?” tambah ku lagi.

“Sekarang,” balas Khai sambil mencium dahiku dan merangkulku, “by sure yang by gay. Sebab, by sukakan dan sayangkan sayang. So, tentu-tentu la kan yang by gay. Hehehe.”

“Hehehe. Ok.”

“Yup, by still baru lagi dalam benda-benda macam feeling, gay semua nie. Tapi, aper yang by tahu, by happy. Thanks sayang.”

“Huhuhu, sayang tak buat aper-aper pun. Sayang pulak, sayang memang gay. Dan, sayang dah lama dah macam nie. Sayang harap by tak kesah.”

Sekali lagi Khai mengucup dahiku. “By tak kesah semua tue, tue kan cerita lama. Erm, boley by tahu, macam mana sayang boley jadi gay?”

“Betul by nak tahu? I don’t think it’s a pleasent thing to listen to.”

“By tak kesah. Tapi, andai kata sayang tak selesa nak beritahu, that’s ok. By tak kesah.”

“Herm, ok. Then I think you should know. Macam yang sayang cakapkan, sayang bermula awal. Mungkin awal sangat bagi by. Waktu tue, sayang masih lagi di sekolah rendah. Pada masa tue, internet, cerita lucah, semuanya sudah berada di hujung jari sayang pada waktu itu. Sayang buat semua tue dengan abang sayang, dan kawan-kawan dia. Abang yang ajar semua tue. Kami selalu menonton cd lucah bersama di rumah dengan kawan-kawan dia. Tapi, waktu tue, kami hanya menonton cd lucah straight la, bukan cd gay. Cuma, waktu tue, sayang sedar yang sayang tak tengok perempuan-perempuan tue, tapi sebaliknya sayang suka perhatikan lelaki-lelaki dalam semua cd tue. Badan diorang, batang diorang, cara dia buat sex, semua tue menarik perhatian sayang.

Masa tue, dah hampir beberapa lama jugak sayang mula semua aktiviti tue, dan waktu tue juga, sayang masih rapat dengan abang. Kami masih kecil, sayang waktu tue darjah 5, dan abang darjah 6. Kami masih tidur bersama dan kadang-kadang mandi bersama jugak. Sampai la beberapa ketika selepas kitorang mula menonton cd lucah, sayang mula berjinak-jinak dalam aktiviti gay.

Sayang dan abang tengah mandi waktu tue, tiba-tiba abang peluk sayang. Dia kemudian mula mencium adek, kami yang sedang berbogel waktu itu berpelukan dan badan kami bergeseran bersama-sama. Adek cuba untuk tolak abang, tapi, abang tetap mencium dan memeluk adek. Sambil tangannya bermain-main dengan kote sayang.Sayang tidak lagi menolak dia, kerana adek mula berasa seronok.  Setelah beberapa lama berpelukan dan bercumbuan, kote abang yang sudah keras tue, abang menyuruh sayang menggenggam kotenya. Sayang hanya menurut. Seketika kemudian, sayang yang sedang berdiri di sandarkan di dinding, dan abang mula melutut di hadapan sayang. Dia kemudian mula menjilat kepala kote sayang, lalu dia memasukkan kote sayang ke dalam mulutnya dan dia mula mengulum kote sayang. Sayang rasa seronok apabila abang memperlakukan sayang seperti itu, kehangatan yang menyelubungi seluruh batang sayang cukup mengasyikkan. Abang mula melajukan dan mengetatkan kulumannya.

Kuluman abang di lurutkan dari pangkal kote hingga ke kepala. Dia mengulangi perbuatannya sebegitu lama, dan kemudian abang mula memberi perhatian kepada telur sayang. Dia menggenggam dan menjilat-jilat telur sayang. Selepas itu, abang bangun dan kepala sayang di halakan ke kotenya yang sudah mencanak keras waktu itu. Sayang memperlakukan perbuatan yang sama seperti yang diperlakukan kepada sayang sebelum ini. Sayang menjadi semakin seronok pabila merasakan kote lelaki lain di dalam mulut sayang. Sayang mengulum dengan begitu asyik sampai abang mengerang kesedapan. Kepala sayang mula di tolak-tolak oleh abang supaya sayang menghisap dengan lebih dalam dan laju.

Kami meneruskan segalanya sehingga sampai satu masa abang seperti kejang, dan reaksi muka nya sedikit berbeza. Dia mengerang panjang dan nafasnya semakin laju. Tiba-tiba sedang sayang asyik mengulum, abang melepaskan ngerangan yang panjang dan tangannya menggenggam kuat kepala sayang. Sayang merasakan sesuatu yang sedikit masin keluar. Kote abang sayang keluarkan dan sayang dapat melihat titisan cecair putih di lubang kote abang. Mungkin air mani, sebab cecair itu sayang lihat sedikit berbeza dari yang sayang lihat di dalam cd. Titisan itu kemudian sayang jilat.

Selepas itu, bermulalah episod baru di dalam hidup sayang. Kami setiap malam akan mengulangi perkara yang sama, semua yang di lihat di dalam cd dicuba. Cuma, waktu itu abang tidak pernah fuck sayang. Semua itu berlaku sehingga sayang habis UPSR.

Waktu itu, adek sudah menerima tawaran untuk masuk ke sekolah berasrama, dan hanya tinggal 2 minggu sebelum adek akan masuk ke sana. Pagi itu, abang dan rakan-rakan kami yang selalu menonton cd lucah bersama berkumpul seperti biasa. Namun kali ini, mereka berkelakuan berlainan. Jika sebelum ini, masing-masing bermain kote masing-masing di dalam seluar, tapi kali ini, masing-masing tidak kekok untuk berbogel di ruang tamu, termasuklah abang. Kotenya yang sudah mula bangun dan keras, kemudian mengarahkan sayang untuk datang kepadanya. Sayang tak nak, sebab sayang tak nak buat semua tue depan kawan-kawan dia.

Abang marah, dia menyuruh sayang menuruti permintaannya. Setelah sayang berkeras untuk tidak menurutinya, abang menyuruh 2 orang kawannya untuk memegang kedua tangan sayang, lalu abang mula merapati sayang. Dia menghalakan kotenya kemuka sayang, dan dia memaksa sayang untuk memperlakukan seperti biasa yang kami lakukan. Kemudian, mereka yang berada di sana bergilir-gilir memperlakukan sayang sedemikian dengan 2 dari mereka bergilir-gilir memegang sayang.

Ada juga ketikanya apabila 2 dari mereka memaksa sayang untuk menghisap kedua kote mereka serentak.  Mereke kelihatan puas memperlakukan sayang sebegitu rupa, terutama abang yang kelihatan bangga selepas setiap kali. Perkara yang sama berulang-ulang sehingga sayang masuk ke asrama. Tanpa kerelaan sayang. Sayang tak suka diperlakukan seperti itu, sayang melakukan dengan abang kerana sayang berasa seronok. Tapi keseronokan itu hilang apabila abang memaksa sayang untuk memuaskan nafsu rakan-rakannya.

Episod kehidupan sayang sebagai seorang gay bermula. Dan sayang lega apabila masuk ke asrama, sayang dapat lari dari abang dan rakan-rakannya. Sungguhpun begitu, perasaan sayang mula terarah ke arah lelaki sepenuhnya.” Kataku panjang lebar sambil tangan Khai tidak ku lepaskan. Aku melihat ke arah muka Khai.

“Sayang masih dipaksa macam tue?”

“Tak. Selepas masuk asrama, kami mula renggang dan kami tak pernah berbuat macam tue lagi selepas tu.”

“Ok.” Jawab Khai pendek.

“By marah?”

Khai hanya memandangku, dan buat seketika dia memejamkan matanya. Dia lalu membuka matanya dan berkata, “By memang marah. By tak suka bila dengar abang sayang paksa sayang.”

“Sorry.” Balasku perlahan. Khai ku peluk erat.

“That’s ok. Abang Kamahl tahu pasal nie?”

“Abang Kamahl tahu, sebab tue dia selalu suruh sayang jauhkan diri dari abang kalau sayang balik.”

“Bagus, ikut cakap abang Kamahl. By pun tak suka kalau sayang rapat dengan abang sayang.”

“Ok. By jangan risau k.”

“Sayang memang rapat dengan abang Kamahl kan. So, pernah tak?” tanya Khai lagi perlahan.

Aku memandang wajah Khai. Aku risau kalau jawapanku akan mengubah pandangan Khai terhadap aku dan abang Kamahl. Pun begitu, aku merasakan perlu untuk Khai tahu akan perkara sebenar.

“Kitorang, erm, kitorang pernah jugak. Tapi tue semua atas permintaan sayang. Abang Kamahl tak pernah paksa sayang untuk buat apa-apa. Sayang yang nak mencuba. Tapi itu cerita dulu, sekarang kami dah tak buat lagi dah.”

“Kenapa?”

“Erm, sayang dah sayangkan abang Kamahl macam abang sayang, sayang tak nak semuanya berubah. Sebab tue sayang tak buat lagi dah dengan abang Kamahl.”

“Ok. Dia pernah, erm, fuck sayang?”

“Hehehe, tak pernah. Abang Kamahl tak nak.”

“Owh, ok. Baguslah.”

Aku terkenang kembali sewaktu hari di mana aku mintak abang Kamahl untuk fuck ku. Ketika itu, hari sudah malam, hampir pukul 11.30 malam. Aku yang baru sahaja keluar dari tandas menuju ke dorm abang Kamahl kerana abang Kamahl menyuruhku untuk datang melepak bersamanya. Sedang aku baru hendak bergerak, tiba-tiba abang Azhar memanggilku. Dia merupakan pelajar tingkatan 2, seniorku. Dia menyuruhku ke kedai di bawah untuk membelikan air untuknya. Aku mengatakan yang abang Kamahl sudah memanggilku, tapi dia tetap memaksa. Oleh kerana aku tidak mahu menjadi kurang ajar dan membuat abang Azhar marah, aku hanya menurut.

Sedang aku hendak turun, tiba-tiba kelibat abang Kamahl muncul.

“Adek nak kemana nie? Kan abang suruh datang bilik pukul 11.30, nie dah pukul berapa dah?” tanya abang Kamahl kepadaku.

“Jap bang, adek nak turun kejap, nak belikan air untuk abang Azhar.”

“Saper suruh?” tanya abang Kamahl, kedengaran nada abang Kamahl sedikit tinggi.

“Abang Azhar.” Balasku perlahan.

“Dorm maner?” tanyanya lagi.

“Erm, dorm ****. Abang nak buat aper?” pertanyaan ku tak di jawab. Abang Kamahl hanya menarik tanganku menuju ke dorm abang Azhar.

“Azhar maner?” tanya abang Kamahl setelah kami tiba.

“Abang nak buat aper nie?” tanyaku perlahan sambil menarik tangan abang Kamahl keluar dari situ. Tapi abang Kamahl tak berganjak. Kemudian abang Azhar muncul. Aku membuat gerakan tangan supaya abang Azhar beredar dari situ.

“Erm, kenapa bang?” tanya abang Azhar kepada abang Kamahl. Dia tak paham apa yang aku lakukan.

Tanpa sebarang amaran, tiba-tiba tangan abang Kamahl hinggap di pipi abang Azhar. Abang Azhar yang baru sahaja di tampar, terdiam sambil tangannya memekup pipi. Kelihatan dia merasa sakit di tampar.

“Ko jangan nak pandai-pandai suruh adek wat aper-aper untuk ko lagi.” Tengking abang Kamahl sebelum menarik tanganku pergi. Aku hanya mampu untuk menggerakkan bibirku, menyatakan maaf.

Setelah tiba di dorm abang Kamahl, dia menyuruh aku duduk di katilnya sambil dia menukar pakaian. Muka abang Kamahl sedikit kemerahan. Marah jelas terpancar dimukanya. Adeyh!

“Naper abang tampar abang Azhar.” Tanyaku. Nadaku sedikit tinggi. Obviously aku tak suka abang Kamahl berkelakuan seperti itu.

“Dah tue, adek nak abang buat aper? Suruh dia mintak adek buat macam-macam lagi?”

“Bukan la macam tue. Tapi tak perlu la sampai nak tampar dia. Tak pasal-pasal abang buat macam nie.” Kataku lagi.

“Suka hati abang la nak buat apa. Yang adek back-up sangat dia tue kenapa? Dah tue nak marah-marah lagi dekat abang, kenapa? Patut abang yang marah tau tak?”

“Abang nie la! Benci tul. Adek bukan back-up saper-saper. Adek tak back up pun abang Azhar. Tapi memang adek marah, adek tak suka abang marah-marah macam nie. Lagipun benda kecil je pun. Bukan dia suruh adek buat benda bukan-bukan ke aper ker. Dia suruh adek beli air je pun. Tue jer. Abang jer tiba-tiba nak naik angin. Mesti la adek naik angin jugak dengan abang.”

“So adek marah dengan abang la nie?” tanya abang Kamahl. Dia tidak berganjak dari lokernya. Dia hanya berdiri di sana.

“Tau pun. Adek marah kat abang. Adek tak suka abang naik angin tak tentu pasal macam nie.”

“Kalau macam tue, adek pergi lah balik bilik, abang malas nak bertekak dengan adek dah.”

Aku pun kemudian beredar, malas nak bergaduh. Setibanya di dormku, aku hanya berbaring di atas katil. Lampu ku padamkan. Aku cuba untuk tidur, walaupun masih awal. Namun, mataku kekal celik. Aku tidak boleh untuk tidur. Kejadian sebentar tadi kembali bersarang di kepalaku.

Sigh! Kenapa la abang Kamahl tampar abang Azhar, kalau dia tak suka pun, tak perlu la sampai tampar macam tue. Dah la tampar depan orang ramai, malu la abang Azhar. Abang Kamahl mesti tengah bad mood, tue pasal la kot dia marah-marah. Erm, aper je la yang spoil mood abang Kamahl nie. Hampir 20 minit aku memikirkan perkara itu.

Aku yang berasa serba salah sebab memarahi abang Kamahl, mencapai baju dan kemudian keluar menuju ke dorm abang Kamahl. Abang Kamahl tiada di katilnya. Abang Lan yang sedang bersembang di tepi katilnya kemudian ku tanyakan perihal abang Kamahl. Abang Lan kata yang maser dia sampai dorm, abang Kamahl memang dah takda dalam bilik.

Mungkin abang Kamahl ke tandas. Aku menunggu abang Kamahl di katilnya. Hampir 10 minit, kelibat abang Kamahl masih lagi tidak muncul. Aku kemudian keluar mencarinya lagi. Tempat pencarian pertamaku merupakan bilik study nya. Pelajar form 6 diberikan bilik khas untuk belajar. Abang Kamahl berkongsi bilik studynya dengan abang Sam, seorang lagi pelajar form 6.

Kelihatan lampu di bilik study abang Kamahl menyala. Aku mengetuk pintu, namun tiada jawapan. Aku mengetuk lagi, masih lagi senyap. Aku kemudian memulas tombol pintu dan pintu ku buka. Kelihatan abang Kamahl di mejanya membaca buku, sambil radio di pasangkan. Kepala abang Kamahl di angkat dan dia memandang ku sebentar, sebelum kembali membaca buku. “Nak aper?” tanya abang Kamahl.

“Erm, takde aper. Tadi adek cari abang dekat dorm, tapi abang takde.” Balasku perlahan.

“Herm, ok. Masukla.” Jawab abang Kamahl.

Aku duduk di sebelah abang Kamahl. Dia masih lagi membaca buku, tidak menghiraukan aku yang duduk disebelahnya.

“Abang masih marah?”, tanyaku. Tapi tiada jawapan.

“Naper abang bad mood nie? Abang. Jangan la marah lagi. Adek mintak maaf k.”

“Abang tak marah pun. Adek tak wat salahpun.”

“Dah tue, naper macam bad mood jer nie?”

“Takde aper-aper la. Tension dengan study jer. Tue yang abang ajak adek datang bilik tadi, ingat nak sembang-sembang, release tension. Tapi, lepas jadi benda tadi tue, terus lagi tension, tue yang abang lepak sini.”

“Erm, sorry, adek bukan nak marah dekat abang tadi, just, adek tak suka tengok abang marah-marah. Sorry k.” Kataku sambil memeluk abang Kamahl dari belakang. Pipinya kemudian ku cium lembut. Dia kembali tersenyum.

“Abang tengah baca aper tue?”
“Ala, bacer buku jer, STPM kan dah tinggal berapa bulan lagi nie.” Balas abang Kamahl lagi, moodnya kembali baik seperti sedia kala.

“Owh, ok. Adek nak aper-aper tak? Majalah ker aper ker? Amik la dekat rak tue.” Kata abang Kamahl kepadaku yang sudah berbaring di kerusi panjang, dengan kepalaku menghadap kepadanya.

“Hehehe. Adek nak abang.” Jawabku bersahaja.

Abang Kamahl menoleh ke arahku. Dia tersengih. “Nak abang? Nak abang wat aper?”

“Nak manja-manja la dengan abang, lagi nak tanye kan.”

“Oooo. Nak manja-manja yek. Manja-manja macam maner jer?”

“Ishk, banyak tanya pulak abang nie. Manja-manja macam selalu la. Sini la abang.” Panggilku lagi.

Abang Kamahl bergerak ke arah pintu lantas tombol pintu di kunci. Lampu siling di tutup, lalu lampu mejanya dinyalakan supaya suasana sedikit gelap dan suram. Aku yang masih lagi terbaring hanya memerhatikan gerak geri abang Kamahl. Dia yang masih lagi lengkap berpakaian kemudian merapatiku, lalu duduk disisiku dan dia mula memelukku dan memusingkan badanku lantas bibirku di cium.

Aku membalas ciuman abang Kamahl, tanganku meramas-ramas badan abang Kamahl. Dia pula semakin asyik menciumku dan tangannya bergerak ke seluruh badanku. Aku kemudian didirikan, dan baju yang ku pakai ditanggalkan oleh abang Kamahl. aku lantas mula membuka seluar pendekku membiarkan aku berdiri di dalam seluar dalamku. Baju abang Kamahl ku selak, dan abang Kamahl membuka bajunya sementara aku membuka seluarnya. Kami berdua hanya memakai seluar dalam masing-masing. Kami meraba-raba badan masing-masing sambil berpelukan. Kurasakan bonjolan di dalam seluar dalam abang Kamahl bergesel dengan badanku. Kote abang Kamahl yang besar kurasakan sudah semakin mengeras. Aku lantas meramas-ramas bonjolan itu. Abang Kamahl mendengus perlahan.

Tanganku kemudian menyeluk ke dalam seluar dalam abang Kamahl, dan ku keluarkan kotenya yang sudah tegang dan terpacak. Dia kembali menciumku, dan aku perlahan-lahan melutut di hadapan kotenya. Terpacak keras, kotenya itu ku hidu perlahan-lahan dan lama sebelum aku mula melurutnya perlahan. Aku mula menjilat  batang kotenya. Kepala kotenya itu ku cium dan dengan penuh nafsu aku mula menghisap. Ketika ini aku sudah boleh memasukkan kesemua kotenya ke dalam mulutku, namun dengan perlahan-lahan. Kehangatan kote abang Kamahl ku rasakan di seluruh mulutku. Sedang kotenya asyik ku isap, aku bermain lidahku di sekitar kepala kotenya.

Abang Kamahl mengerang kesedapan. Tangannya di letakkan di kepalaku, mendorong kepalaku untuk memasukkan kotenya dengan lebih mendalam. Sambil itu, tanganku meraba-raba peha abang Kamahl. Dia lantas tiba-tiba memegangku di bawah ketiak, lalu aku diangkat, dan kote abang Kamahl terlepas dari kulumanku. Dia yang masih lagi memegangku kemudian menciumku lantas aku di baringkan di atas karpet.

Abang Kamahl kemudian menanggalkan seluar dalamku yang masih di pakai, mendedahkan koteku yang sudah tegang, sedikit kebasahan dengan air mazi yang mengalir perlahan sedikit. Dia lalu mula menghisap koteku. Kuluman yang pantas, ketat dan begitu mengasyikkan ku rasa. Badan ku sedikit terangkat kadang-kala pabila terasa begitu asyik dengan kulumannya. Dia begitu pandai merangsang aku untuk terus menjadi semakin ghairah. “Argh yeah,” rengekku lagi pabila kesedapan.

Rengekanku membuatkan abang Kamahl menjadi semakin ghairah. Setelah beberapa ketika begitu asyik di hisap, abang Kamahl kemudian beralih, dia berbaring di atasku sambil kedua tangannya menahan berat badannya. Dengan pantas, dia memasukkan koteku kembali kedalam mulutnya. Aku yang lebih pendek dari abang Kamahl tidak dapat mencapai kotenya dengan mulutku. Pabila dia tersedar akan kesukaranku, dia berbaring di sebelahku, kami masih lagi di dalam posisi 69, dan dia membengkokkan sedikit badannya. Lalu aku dapat untuk mengulum kotenya yang masih lagi tegang.

Kurasakan air mazi abang Kamahl mengalir ke dalam mulutku pabila lidahku kembali menjilat lubang kotenya. Kami terus-terusan menghisap kote satu sama lain, dengan aku begitu asyik mengocok kote abang Kamahl yang masih lagi di dalam mulutku. Argh! Nikmat yang tidak terkata dirasakan ketika itu. Hampir 30 minit juga kami di dalam posisi itu. Imaginasiku mula meliar. Tiba-tiba kurasakan kehangatan di sekitar kote ku hilang, abang tidak lagi mengulum batangku. Kali ini, permainan lidahnya berlegar di sekitar lubangku. Pada kali pertama abang rim aku, aku merasakan tidak selesa pabila aku diperlakukan sedemikian rupa.
Namun setelah beberapa ketika, aku mula merasakan kenikmatan di rim. Dan abang Kamahl merupakan seorang rimmer yang hebat. Nice. Aku sukakan. Punggung ku sedikit terangkat tiap kali lidah abang Kamahl menusuk-nusuk ke lubangku. Aku masih lagi menumpukan sepenuh perhatianku kepada kote abang Kamahl.

Kote abang Kamahl kurasakan semakin berdenyut-denyut. Sudah hampir 45 minit berlalu sejak aku mula menghisap kote abang Kamahl malam ini. Kemudian secara perlahan, aku bergerak, abang Kamahl ku baringkan. Aku kembali berada di celah kangkangnya, dengan tanganku menggenggam erat kotenya, lalu aku kembali menghisap.

Sambil itu, aku mengocok-ngocok laju kotenya. “Abang pancut k.” Kataku kepadanya. Abang Kamahl hanya membiarkan perlakuanku. Setelah hampir 10 minit mengocok, ku rasakan denyutan kote abang Kamahl semakin cepat dan kerap, abang Kamahl dah nak pancut. Abang Kamahl yang separa berbaring itu terus-terusan menolak kepala ku pangkal kotenya. Dapat kurasakan aliran air mazi abang Kamahl semakin banyak, dan dengan tiba-tiba, abang Kamahl mengerang panjang dan kuat sekali.

“Argh yeh, adek, argh! Argh, adek! Yeah!” kata abang Kamahl sambil dengusan dan nafasnya menjadi semakin laju. Kurasakan pancutan demi pancutan yang deras dan kuat di dalam mulutku. Bersama-sama dengan itu mulutku semakin penuh dengan air mani abang Kamahl yang begitu pekat dan banyak. Air maninya itu ku telan sedikit demi sedikit, namun sebelum sempat aku menyediakan ruang yang cukup untuk abang Kamahl, dia terus-terusan memancut, membuatkan ada air maninya yang mengalir keluar dari mulutku. Setelah hampir seminit, pancutan abang Kamahl berhenti. Aku masih lagi menelan air maninya. Air maninya yang mengalir keluar, ku jilat licin.

Abang Kamahl hanya terbaring sedikit kepenatan. Banyak air abang malam nie. Setelah menjilat kesemua air mani abang, aku kembali berbaring di sebelahnya dan dia mula mencium ku. “Erm, rasa air mani.” Katanya setelah mencium bibirku. “Tau takper, best jer rasa.” Balasku lagi.

Setelah 10 minit bercumbuan, aku kembali mengalihkan fokus ku kearah kote abang Kamahl. Kote abang Kamahl yang masih lagi lembik ketika itu, kembali menjadi keras perlahan-lahan pabila aku memasukkan kotenya ke dalam mulutku. Dalam hanya beberapa minit, kote abang Kamahl keras sepenuhnya. Setelah kurasakan kotenya cukup keras, aku bangun, lalu aku kemudian mula mengcangkung di atas perut abang kamahl menghadapnya. Kote abang Kamah yang keras mencanak ku pegang dari belakang. Abang Kamahl hanya memandang diriku.

Aku lalu mengangkat badanku sedikit, sambil kotenya ku pegang erat dan ku tegakkan ke atas. Lalu, dengan perlahan, aku turunkan diriku di atas kotenya. Namun sebelum sempat kotenya menyentuh lubangku, abang Kamahl memegangku supaya aku berhenti.

“Adek nak buat aper nie?” tanya abang Kamahl.

“Abang rasa?” balasku sambil tersengih.

“Abang rasa adek nak abang fuck adek. Betul?”

“Tau pun.” balasku sambil kembali cuba untuk meneruskan niatku. Namun genggaman abang Kamahl masih lagi seperti tadi. Dia kemudian memberhentikan aku dan aku di alihkan dari atas badannya. Setelah itu, “What makes you think that I will allow that to happen and I want to fuck you?” abang Kamahl bertanya kepadaku.

“Huh? What do you mean? You don’t want to do it? Tapi adek nak cuba.” Kataku.

“Tak, abang tak nak fuck adek. Bukan tue sebabnya abang jadikan adek sebagai adek abang. Bukan sebab abang nak fuck adek.”

“Adek nak cuba.”

“No. I won’t do it. Adek, adek kecil lagi. Abang tak nak buat adek macam tue. Adek tak tahu aper yang adek mintak sebenarnya. Adek ingat lagi tak 1st time adek isap kote abang? Masa tue nak masukkan seluruh kote abang pun adek tak bolehkan. Nie kan pulak adek nak abang fuck adek.”

“Ala abang, kita wat slow-slow la. Abang sayangkan adekkan?” tanyaku lagi.

“Sebab abang sayangkan adek la, abang tak nak. Adek tak ready untuk semua tue.”

“Herm. Please abang.” Pujuk ku.

“No!”

“Please, sekali nie jer, kita buat slow-slow, abang baring jer, biar adek yang cuba.”

“Adek, abang tak nak. Jangan paksa abang.” Katanya lagi, nada abang Kamahl mula meninggi.

“Please. Please, please.” Pujukku sambil menarik-narik lengan abang Kamahl agar bersetuju dengan permintaanku.

Pang! Dengan tidak semena-mena abang Kamahl menamparku. Cuma kali ini, tidak sekuat kali pertama dia menamparku beberapa bulan dulu.

“Kan abang dah cakap, abang tak nak. Abang sayangkan adek. Abang lagi rela tampar adek dari fuck adek. Dah, jangan cakap lagi pasal nak abang fuck adek. Abang tak kesah kalau adek nak isap kote abang ke, nak telan air mani abang ker, tapi abang tetap takkan fuck adek. Adek faham?” abang Kamahl menegaskan kepadaku.

“Erm.” Aku hanya membalas sepatah, kemudian terdiam, sedikit malu dengan diriku.

“Dah, dah. Meh sini. Abang mintak maaf sebab abang tampar adek. Tapi, abang cuma nak adek sedar tue jer.”

“Ok. Takper, sorry, sebab adek mintak yang bukan-bukan.”

“Dah dah dah.” Balas abang Kamahl lagi lalu dia memelukku kembali. Pipiku yang di tampar tadi di cium berkali-kali, untuk meredakan kesakitan.

Selepas beberapa ketika, mood kami menjadi baik seperti sedia kala. Dan melihatkan kote abang kamahl yang masih lagi keras mencanak, aku cuma menghisapnya sehingga abang Kamahl pancut lagi 2 kali malam itu. 3 kali abang Kamahl pancut pada malam itu dan untuk ketiga-tiga kali juga aku menelan kesemua air mani abang Kamahl. Sian abang, mesti letih. Hahaha. Aku yang kepuasan.

No comments:

Post a Comment